iliana

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Iliana - 9 maj 2012 12:24

Som ni vet så prövade jag LCHF för ett tag sen.

Jag gick ju inte ner nåt med den, blev deprimerad och gick upp flera kilo istället  

Så nu har jag bestämt mej för att pröva gi.

Jag körde de innan jag gifte mej och då funkade det.

Men jag kommer att behöva hjälp.

Främst av min man, men även av er andra som känner att ni har lust att hjälpa mej!


Jag kommer att hänga ut mej själv genom att tala om min vikt, hu hemska tanke  !

För att trigga mej själv!

Jag kommer även att lägga ut matsedeln som jag kommer att hålla.


Så här kommer det:

Vikt idag: 74,1 kg (kräk, vad jobbigt)


Dagens meny:

Frukost: 2 kokta ägg med en kopp te

Lunch: resten från igår ( grillad lax med grillade grönsaker )

Middag: hel fläsk-kotlett i ugn med sallad


Jag kommer att träna oxå, dels köra igenom rock n roll passet och sen använda vibratorplattan.

Det kommer inte att bli hårdträning den första tiden.


Önska mej lycka till  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards