iliana

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Iliana - 14 maj 2012 16:11

Har kollat får i rumpan idag!

Anette är på rymmen, och hennes får ska lamma när som helst.

Hade gärna fått vara idag  De är ju så söta!

Men inte någonting konstigt!


Annars har jag haft en riktig slappardag idag.

Har nog aldrig suttit inne o kollat på 2 filmer en hel dag förr.

I så fall är det väldigt länge sedan.

Inte blir man pigg av det, inte.

Nä, är hur seg som helst.


Men det har nog lite med min molande tandvärk som går i hela vänstra delen av huvudet.

Det går inte att förneka längre. Har haft ständig värk sedan i torsdags!

Jag måste till tandläkaren.

Jag har sån j..la tandläkarskräck.

Och Berit som har haft massor av år på sig att arbeta upp förtroendet och som vet hur jag är.

Hon har slutat!

Och det finns ingen tandläkare i Idre/Särna!

Blä, för tandvärk!


Hade ett frukostmöte i morse.

Får se om det leder nånstans?!


Dagens meny

Frukost: 2 stekta ägg

Lunch: rester sen igår

Middag: Kyckling- gryta med sallad


Har ätit en ägg- och baconmuffins till mellanmål. Och en massa värktabletter  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards