iliana

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Iliana - 15 maj 2012 23:36

Efter att ha slöat hela dagen går ( vilket var väldigt skönt ) Så blev det en ordentlig promenad med hundarna igår kväll. Väldigt härligt, kändes nästan som jag flög fram.

Hängde på GSK:s kompistränargäng till Nybo idag. Inte lika pigg idag, men skönt att få röra sig lite 


Tog tjuren vid hornen och ringde tandläkaren. Det blev en tur till Heggeriset i Norge.

Han hittade inte vad felet kunde tänkas vara. Men han lyckades då med att få mej försöka kypa ur skinnet, när det gjorde så där förb... ont.

Så, jag kommer inte att åka tillbaka till den tandläkaren!

Har fortfarande ont  


Imorgon ska jag skriva upp vikten, då har det gått en vecka sen jag började.

Kan säga så mycket att jag gått ner mer nu än jag gjorde på 2 månader med LCHF.


Dagens meny:

Frukost: 2 stekta ägg

Mellanmål: en hallonsmoothie

Lunch: Keldas svampsoppa

Middag: tonfisk/avocado/äggsallad

Kvällsmellanmål: Salta jordnötter


Sov gott, allihopa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards