iliana

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Iliana - 16 maj 2012 20:43

Moa verkligen älskade ridkursen hos Stina!

Tänk om det har gått en vecka redan imorgon, sa hon i bilen hem 

Hon fick mest träna på att få in takten i travet.

De andra tjejerna kunde det redan.

Men Stina puscha på henne och sa att hon var duktig.

Moa hade en tjej som hjälpte henne. Julia!

Det var av hennes lillasyster Moa köpte sin kanin av 

Julia blev också en favorit.

Idag fick hon rida på Solero, en fjording.

Moa lycklig över att få rida en gul häst  

Av Iliana - 16 maj 2012 07:11

Ikväll ska Moa äntligen få gå på ridskola.

Som hon längtat.

Hon ska gå hos Stina. Där har både jag och Emelie också gått.



Vi kollade på outsiders igår. Handlade om 3 systrar som åkte till Gambia för att skaffa sig en ung afrikansk man.

Så tagiskt att dessa män låter sig bli utnyttjade för att kanske få ett bättre liv.

Av äldre tantsjuka vita kvinnor!

Men jag förstår männen, leva så fattiga utan en ljus framtid i sikte. Så kommer en kåt vit äldre kvinna och erbjuder de försörjning mot sex. Och ev en flytt till ett rikare land. Jag hade nog gjort lika om jag var i deras situation.



Dagen vikt:71,8kg

Nedgång:2,3kg på första veckan


Dagens meny

Frukost: Turkisk yoghurt med kanel och linfrö

Lunch: Kyckling i ugn med grönsaker

Middag: hm, det får bli älggryta  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards