iliana

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Iliana - 17 maj 2012 20:54

Vaknade utan värk i halva huvudet.

Men det varade inte så länge, tyvärr

Imorgon lär jag ringa tandläkare igen  

Tur att det blir bättre med tabletter i alla fall.


Ronny har fixat lite framför stallet, det är myr där och väldigt blött.

Det går tyvärr inte att göra det superbra just nu.

Hästarna går ju fortfarande där.

Men det blev  bättre.


Jag och barnen har kastat gris.

Vi fick med farmor oxå.

Barnen tyckte det var så kul, farmor med tror jag 


Dagens meny

Frukost: 2 stekt ägg och en hallonsmoothie

Lunch: 2 wraps med kycklingröra ( har känt mej konstig i huvudet idag, vet ej om det beror på tanden eller om jag fått i mej för lite mat. Därför så fuskade jag med flit och använde tortillabröd).

Middag: laxgryta och sallad


Nu ikväll tog de andra i huset glass, så jag gjorde en egen på lite grädde, creme fraiche och hallon 

Nu kollar vi på hockey och hejjar så klart på Tre Kronor  




Grattis Norge på er nationaldag!!

Synd att ni inte vann på hockeyn, ni ska veta att jag satt här och hejjade allt jag kunde!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards