iliana

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Iliana - 25 maj 2012 18:03

Skriv Gravid i Rubriken och besöksstatistiken sjuder i höjden 


Men inte en enda kommentar 


Haha!

Livet är härligt, fast jag saknar de i familjen som inte är hemma  


Hoppas ni får en härlig fredagskväll!

Själv ska jag glo får i röva och försöka undvika att bli påsatt av en brunstig gris     

Av Iliana - 25 maj 2012 11:57

Om 2 veckor tar Andreas studenten!

Känner mej lite stressad att hinna med allt.

Vi åker direkt till Stockholm efter.

Packa, få med oss alla Andreas saker. Får vi plats?!

Det är bara Andreas och vår bil som vi har att packa i.

(Per åker till Thailand istället, så vi måste få plats med alla hans saker och sommardäck)

Jaja, lugn! Vi kommer att få plats!! Annars får vi skicka grejorna med bussgods 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ronny och Linus stack till Maskinexpo i Stockholm i morse, så jag och Moa är ensamma hemma.


På tal om Moa så har hon kommit på vad hon ska bli när hon blir stor:

Mamma och ridlärare 


Annars går jag sönder benhinnorna. Fast idag har jag cyklat till Anette på morgonen, stack redan strax efter 7 imorse. Känner mej superduktig 

Jag går ner i vikt, men magen minskar inte. Igår såg jag till och med gravid ut 

Moa blev glad, hon vill ha småsyskon. Till och med så mycket att hon tycker att pappa ska skaffa sig en annan tjej som han kan få barn med     Sen kan han ju bli ihop med mej igen! Knas-ungen  



Ha en bra dag i solen, folks!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards