iliana

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Iliana - 31 maj 2012 22:48

I onsdags så stack Zita. Hon har aldrig någonsin gått ifrån gården förr.

Hon vill absolut vara nära oss.

Ronny tog med henne lös när han gick med King till hundgården.

Sotarn kom och han glömde bort henne.

När jag kom hem en liten stund efter så var hon som uppäten av jorden.

Efter att alla på gården ropat runt på gården och skogen kom hon i alla fall tillbaka, skitglad så klart ;)

Men man hinner tänka en hel del, vi har ju ändå både björnar, vargar och älgar här uppe.

Fast det var säkert en hare som retade henne, för de hoppar ibland genom gården och retas.


Idag är det 5 dagar till vi ska åka mot kiruna!!!

Och 10dagar till Cypern!!!

Härligt!


Igår fixade min underbara man sommarvatten till mej!

Jag har haft häst i 11 år, men alltid behövt att släpa vatten.

Nu behöver jag inte det längre!

För nu har jag vatten på stallet 


Jag köpte mej ett par nya gympaskor i onsdags, igår invigde jag de!

Supersköna, inge ont alls i benhinnorna!


Moa red sin 3dje lektion i onsdags oxå.

Hon var så duktig! Jag blev så stolt!!

Hon inte bara travade felfritt, hon red själv oxå!

Tack Stina!!!!

Bara synd att hon missar de 2 sista lektionerna, hon hade behövt rida mer för att bli än mer självsäker.

Så hon kan följa mej ut och rida:)

(Hon ska dit flera ggr i sommar så då får hon ta igen de, ialla fall)



Idag kommer min fina Emelie hem  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards