iliana

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Iliana - 28 augusti 2012 21:46

Barn är väl fantastiska.

Ärliga.

Och lojala.

Men ibland är de lite väl ärliga.

Som idag på Ica.

Moa tittar på hårfärger och säger att jag ska köpa färg.

För mamma det börjar bli mörkt uppe i hårbottnen på dej.

Och jag säger nej, inte idag.

Varpå hon säger.

Men mamma du är lite gråhårig här vid öronen, så du måste färga håret.

Jag är inte gråhårig

Jo, mamma lite. Köp färg nu.


Jag köpte ingen färg.

 

  Skitungen  

Av Iliana - 28 augusti 2012 10:43

Igår blev jag plötsligt ledig.

Bra!

För jag har så ont i min axel så jag inte kan ligga på den.

Så det blev en tur till Särna och läkaren.

En elak inflamation blev diagnosen.

Och tabletterna jag ätit i 4 veckor har ju inte hjälpt, så det blev en kortisonspruta.

Och helst undvika samma arbetsområden.

Hm, lite svårt.

Men jag ska försöka att inte behöva pressa potatis när jag är kock och jag måste lära mej att lägga all last på höger sida när jag serverar.

Men det ska nog gå bra  

För jag tänker inte sjukskriva mej de sista veckorna!


Idag har jag inte alls lika ont  

Är ledig idag oxå, så då får axeln vila!

Nu ska jag ut med hundarna.


Ha en bra dag!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards