iliana

Alla inlägg under september 2012

Av Iliana - 10 september 2012 21:50

Jag kan ju bara tacka Johan för att du var ledig idag!

Tack vare det och för att du sätter ihop supermenyer så fick jag de bästa komplimangen ikväll!

Det var nyanlända hotellgäster som talade om att de ätit på Carl Jans restaurang i Grythyttan igår.

Men de som de fick ikväll var mycket bättre!!


Kändes skönt för självförtroendet!

Speciellt som jag inte fick jobbet jag sökte!

Kan ju känna mej överkvalificerad för det jobbet nu efter den här komplimangen  



Av Iliana - 10 september 2012 10:30

Blir så trött på den här sidan!
Man skriver ett inlägg, lägger till bilder och ALLT försvinner!!
Så man gör om proceduren en gång till, och sen en gång till. Har man jäkligt tur så funkar det efter 4-5 ggr.
Och ibland så kör han samma inlägg 2-3 eller till och med 4 ggr efter.varannpå bloggen, och då lär jag gå in från datorn och radera. Vem vill läsa samma inlägg flera gånger?

Varför kan det inte fungera på en gång?!

Bitterfittan är i farten:@

Av Iliana - 9 september 2012 18:17


Av Iliana - 8 september 2012 22:25

Jobbade frukost och städ.
Sen blev det till att hänga upp köttet som ska bli tökött! Gött, ser ni;)

Tacos med barnen som är hemma. Emelie är i Hofors och gubben i skogen.
Kom hem för en stund sen från lövåsen, där vi badat tunna, bastat och ätit chips=D

Strax blir det sängen igen, börjar 7 imorgon igen.

Av Iliana - 2 september 2012 08:59

Igår blev det en tur till ån för att träffa mats, Sture och klister ( Krister). =)
Hundarna fick följa med, gissa om de var lyckliga?!
Zita o Bobbo badade, Bobbo kom på hur kul det är att stoppa ner hela huvudet under vattnet=)


Roliga Moa glömde bort vem Krister var, så hon frågade:
Vem är lim?
Vi fattade ingenting först, sen kunde jag inte sluta skratta;)


Innan vi drog hem mot jobb för mej blev det korvgrillning.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards