iliana

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Iliana - 13 januari 2013 21:56

Fick med mej mannen ut i elljusspåret.
Orättvist att han kan få upp mer fart än mej.
Han bara flög fram.
Det braiga, var att jag ändå fick upp mera fart.
För ikväll gick det 1 minut och 10 sekunder fortare än igår.
Kändes väldigt skönt när vi har tillbaka till bilen.
Jag skittrött och svettig som en gris.
Ronny frös om fötterna, och var nog lite slut han med;)

Jag kommer i alla fall ha svårt att komma ur sängen imorgon, gissar jag.
För jag har redan träningsvärk:-D

Visst är det en snygg bild på oss,. Svettiga, isiga och trötta;-)

Av Iliana - 13 januari 2013 16:14

Där satt den.
Himlans synd att det är vardag imorgon igen.
Och att det blir mörkt redan innan barnen är hemma på eftermiddagarna.
Få se om vi fixar en lampa av nåt slag..
Mamma, Angela och Ayla kom upp bara för att se Moa rida.
Och efter flera försök så fick Moa äntligen in galoppen.
Jo, då hon tyckte det var kul=)
Mycket roligare än att trava, sa hon.
Nu gäller det att träna mer, så de förstår varann. Moa och Baldur.

Ayla tyckte det var kul på håll att se hästarna. Galopp sa hon=)
Väldigt läskigt att vara för nära och ännu läskigare att sitta på;-)
Åka spark var lite roligare...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards