iliana

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Iliana - 13 februari 2013 23:54

Foten vek sig.
Jag ramlade så klart. Gjorde skitont!
Goali kom och tittade på mej och funderade nog på varför jag låg mitt i hagen.
Medans jag ligger där med foten i vädret och väntar på att smärtan ska släppa. Så undrar jag om jag kanske hamnade på en hästskit..

Jo,då! Mycket riktigt!!
Och inte vilken hästskit som helst!
En nybajsad hästskit!!

Av Iliana - 13 februari 2013 22:46

Jobbat färdigt för idag.
Gick skitbra att jobba m Micke.

Men nu är jag så trött. Ta in hästarna och sen sängen.

Det vita guldet fortsätter att falla från himlen, så det blir till att kliva upp tidigt imorgon oxå.

Av Iliana - 13 februari 2013 12:49

Usch, har känt mej krasslig, ordentligt krasslig ett par dagar nu.

Men eftersom det vita guldet trillar ner, så måste jag jobba ändå.

Fast det är ju inte alltför betungande att köra pistmaskinen.


Jag gillar verkligen att köra pistmaskin. Tycker det är skitroligt. Och häftigt att köra 10 ton!

Jag måste vara knäpp   


Nu ska jag lägga mej i soffan en stund, så jag blir piggare och orkar köra kvällspasset med Micke ikväll. Vi har tydligen 49 gäster! Roligt!

Omväxlande roligt arbete har jag: på morgonen ett pass med pistmaskinen och kvällspass i serveringen  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards