iliana

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Iliana - 17 februari 2013 23:05

Igår drog vi till Mora.
9 st var vi som for ner, nästan 2 fulla bilar.
En snabb sväng in på biltema. Jag handlade verktyg åt mej! Är så trött på att gå ut i garaget när jag behöver nån ting. Så nu har jag köpt egna verktyg.
Väldigt besviken på att de inte kan göra verktyg i mera kvinnliga färger.

Sen blev det st Mikaelskolan.
För att se esteterna spela Ronja Rövardotter.
Med min stumpa som Ronja!!
Så duktig hon är, min Emelie

Klart jag hade svårt att hålla tårarna borta.
Så stolt över henne!
Så imponerande hon är, min Empa!

Allt finns på film:-)

Efteråt var vi bjudna på kalas. Maja fyller år imorgon. Och bjöd på massa onyttigt och gott;-)

Av Iliana - 17 februari 2013 21:13

På söndagar har vi i sportklubben skidträning för ortens barn.
Då leker vi lite som uppvärmning innan vi åker lite skidor för att avsluta med mera lekar.
Idag tyckte Linus att han skulle åka skidor på en gång.
Så han drog iväg själv.
Det var lite känt folk i spåret, så jag hade lite koll på var han var.
Mest eftersom han inte är så överförtjust i längdåkning.
När han kom tillbaka så hade han åkt till lappvallen och tillbaka.
Ca 5.5 km!
Verkligen imponerad är jag!
Utan vatten eller klag. Och inte såg han så värst trött ut heller.

Han överraskar ibland, den pojken<3

Av Iliana - 17 februari 2013 19:12

Har fått en uppfräschning här på bloggen,

Därför har det varit tyst och tomt här inne.

Men nu ska det bli ändring på det.

Fast inte nu!

Utan senare  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards