iliana

Alla inlägg under februari 2013

Av Iliana - 8 februari 2013 23:05

Jaha, idag var jag i alla fall inte sen till jobbet!
Kom en timme tidigare än jag egentligen började.
Inte frivilligt, för som jag stressat innan jag väl fick veta att jag var väldigt tidig!
Ja, men det gick ju bra ändå. Finns ju alltid saker som behövs göra:-)

Måste berätta att sen i måndags har jag gått ner 1.7 kg. Bara genom att ha börjat jobba. ( jag äter när jag har tråkigt, långtråkig)
Ge mej en heltidstjänst, någon!



Väldigt många lägger ut ego-bilder på sig själva.
Ja, det kan jag med;-)
Skittrött efter jobbet-bilder!

Av Iliana - 7 februari 2013 22:28

Oj, så trött jag var efter jobbet idag.
Kom hem och la mej på soffan under en fleecefilt och somnade.
Knappt en halv timme blev det, men vad behövligt.
Så när barnen kom hem så var jag uppe igen.

Jag och Andreas har åkt elljusspåret ikväll. GSK har längdåkning varje tisdag och torsdag. Och det är jag som ansvarar för torsdagsåkningen.
Himlans bra, för då måste jag ju ut ich åka;-)

På söndag ska vi börja med barnlängdåkning oxå. Det ansvarar jag med för.
Så minst 2 ggr i veckan blir det skidåkning:-)


God natt<3

Av Iliana - 7 februari 2013 00:16

Idag blev det verkligen långpanna!
Började dagen med spårkörning med skoter.
Snabbvända hem för dusch och klädbyte.
Upp på lövåsen och jobba dagservering och kvällsservering.
Låste och åkte hem kl 22.
Nu har jag varvat ner, och hoppas jag kan somna för imorgon bitti blir det en tur m pistmaskinen innan ett städpass...

Av Iliana - 4 februari 2013 17:58

                 


Så bild på ett öga på min absoluta favorit:

 

Gamla trogna Speedy Bunter   

Av Iliana - 4 februari 2013 00:04

Dagen börjar med att Andreas kommer upp o hade ont i magen. Men det blev ingen magsjuk! Bara feber och allmänt dåligt.

Efter att ha sett Jönsson/Pettersson ta silver, så packade vi ner korv, marshmallows, varm choklad och apelsin i kylbagen.
Upp på skotrarna och iväg på grillning vid slogboden.
Tog med oss hundarna. Och svärmor:-)
När vi kom hem var det dags för Emelie att åka till Våmhus.

Linus skulle till att ge marsvinen mat.
Han kom hysteriskt och hämtade mej i köket. I buren låg Lenis död!
Så det blev en sorglig avslutning på helgen.





Bilder från dagen kommer imorgon!

Av Iliana - 2 februari 2013 19:31

Igår var det dags för invigningen av elljusspåret!
Anders ejdervik talade, sen fick alla med skidor på spränga bandet.
Sportklubben serverade varm saft, kaffe och stora kanelbullar:-)

Halv 8 serverades buffé på lövåsgården! Vi var runt 35st. Väldigt trevligt.
Jag läste upp ett sms som jag fick under invigningen från Anna Haag och Emil Jönsson!
Det tycker jag är stort!

Det hela avslutades med att vi skickade iväg ca 20 ljuslyktor över fjället. ( utom de 4 som fastnade i granen och tallen :-) )

Hemma blev det till att göra em champinjonsoppa som vi kunde ha som matsäck till idag.

Idag drog vi tidigt till Drevis på fjällräddningsövning.
Alltid roligt med dessa övningar:-)
Oj, vad mycket skoterleder det är där borta. Har inte åkt mer än förbi. Men det ska det nog bli ändring på:-)

Strax ska jag lägga mej i soffan och kolla på Mellon!
Hoppas jag orkar hålla mej vaken;-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards