iliana

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Iliana - 1 mars 2013 23:28

Senaste dygnet har varit innehållsrik.
Jag har jobbat
Lagat massa matlådor sent på kvällen
Kört bensin och snus till gubben mitt i natten
Blev inkallad till fjällräddningen görtidigt
Kört skoter på ett stormigt fjäll
Kom lagom hem för att se Sverige ta silver.
Somna i soffan
Jobba igen
Satte igång brandlarmet på jobbet...
Blivit utmanad av kocken, vem har plattas mage sista mars?!
Har startat fitnessfighten idag! Nej, inte en idealisk dag att börja på.
Men jag kör hårt från imorgon!

Nu god natt!

Av Iliana - 1 mars 2013 01:46

Jag, Ronny, Linus och Moa drog till sälen i onsdags.
När vi kom fram blev det bio på Högis.
Röjar Ralf. Filmen var så där...
Sen blev det pizza och mys med Susanne o Mats.

På morgonen dagen efter så drog vi iväg för att pröva icecart.
Och det var det roligaste jag gjort på länge.
Det tyckte Ronny, Linus och Moa oxå:-D
Att vi inte prövat det förr!?

Vi kollade en sväng på vm och såg brudarna ta silver innan vi vände hemåt till vardagen och jobb igen.


Nu ska jag försöka somna om, hur nu det ska gå med en tom halva av sängen....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards