iliana

Alla inlägg under mars 2013

Av Iliana - 17 mars 2013 21:55

Idag låg det ett paket till mej på jobbet.
Jättefint var det.
Men oj, vad misstänktsamt!
Kocken såg lite pillimarisk ut.
Jo då det var från honom.
Öppnade lite oroligt, och fann 3 muffins, chokladmuffins!
Så undrar om han börjar bli orolig att jag ska vinna tävlingen om plattast mage=)

Kan säga att presenten inte blir uppäten!

Av Iliana - 16 mars 2013 16:57

Idag skiner inte solen.
Hade tänkt åka på skoterrallyt nere på idre idag.
Men det sket sig.
Så det fick bli lite mys i slogboden.
Inte helt fel det heller.
Snart är det dags att åka på jobb igen.
Önskar er alla en trevlig lördagskväll<3

Imorgon är det Barnens vasalopp.
Der ska bli kul:-)

Av Iliana - 16 mars 2013 16:56

Idag skiner inte solen.
Hade tänkt åka på skoterrallyt nere på idre idag.
Men det sket sig.
Så det fick bli lite mys i slogboden.
Inte helt fel det heller.
Snart är det dags att åka på jobb igen.
Önskar er alla en trevlig lördagskväll<3

Imorgon är det Barnens vasalopp.
Der ska bli kul:-)

Av Iliana - 15 mars 2013 23:30

Då ser det oftast ut så här.
2 hundar och en katt som ska vara med i hagen:)
Tur jag har världens snällaste hästar<3

Av Iliana - 14 mars 2013 23:32

Min bil!
Ny telefon!
Större hall!
Privat städare!

Och platt mage! Så jag vinner;)

Av Iliana - 10 mars 2013 10:50

Sakta men säkert blir jag bättre.
Vilken jävla influensa!
Feber en hel vecka. Har sovit närmare 20 timmar per dygn.
Nu är febern borta, men har kvar den hemska hostan.

Har missat 9 dagar på fitnessfighten.
Men idag börjar jag med maten, så får jag se när jag kan sätta in träningen...

Av Iliana - 4 mars 2013 10:54

Har influensan!
Mår riktigt skitpiss!
Den kom krypandes natten till lördagen.
Och sedan dess har jag legat helt däckad tillsammans med Linus som insjuknade några timmar efter mej.
Har igår och idag haft några tillfällen som jag känt mej bättre, men snabbt däckat igen.

Det är nog 17 år sedan jag mådde så här dåligt. Då var Emelie drygt ett år, och det var inga problem att få hjälp med henne eller Andreas.
Idag är barnen stora och klarar sig fast jag är däckad.

MEN det gör inte mina djur, hästarna och hundarna.
Och det är suck hit och suck dit när jag ber om hjälp.
Moa kan inte ta hästarna, för Speedys box dörr går knappt att varken stänga eller öppna!
Och hon kan inte ta King för han drar så mycket.

Både Ronny och Andreas jobbar från morgon till sen kväll.

Suck och stön!
Jag och mina djur!

Av Iliana - 1 mars 2013 23:28

Senaste dygnet har varit innehållsrik.
Jag har jobbat
Lagat massa matlådor sent på kvällen
Kört bensin och snus till gubben mitt i natten
Blev inkallad till fjällräddningen görtidigt
Kört skoter på ett stormigt fjäll
Kom lagom hem för att se Sverige ta silver.
Somna i soffan
Jobba igen
Satte igång brandlarmet på jobbet...
Blivit utmanad av kocken, vem har plattas mage sista mars?!
Har startat fitnessfighten idag! Nej, inte en idealisk dag att börja på.
Men jag kör hårt från imorgon!

Nu god natt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards