iliana

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Iliana - 27 april 2013 18:46

Särna idag då :)
Uppe hos Stina blev det ridning även för mej =)
Jag fick låna härliga Nisse! Jätteskoj var det!!!!
Tack bästa Stina!!!

Helt plötsligt så kom baldur på att han inte ska gå in i transporten. Han bråkade i morse. Och när vi kom till Särna så slet han sönder grimskaftet och sprang ur transporten! Jäkla häst!!!
Krångla som sjutton när vi skulle hem oxå.
Så nu kommer det bli massor av träning att gå in i transporten.

Madde i Särna kom förbi med en av hennes amerikanska miniatyrhästar.
Åh, så liten och söt han var!
Moa såg ut som en jätte bredvid honom:)
Moa blev väldigt glad att få åka o vagnen efter honom.

Nu blir det grillat. Till de ett glas rosé =)

Av Iliana - 27 april 2013 00:11

Jag upptäckte ikväll att det inte har gått att varken ringa eller sms:a mej. Sen igår...
Har bytt abonnemang, och satte i det nya kortet igår.
Jag har både kunnat ringa och sms:a. Därför så tog det lite tid innan jag upptäckte det.
Men bästa Andreas har ordnat allt nu.

I fall nån undrar varför jag inte svarat!

Av Iliana - 27 april 2013 00:00

Idag kom Emelie hem <3
Alla barn hemma = ett varmt hjärta hos mamman.

Imorgon drar jag och Moa till Särna.
Dels så ska vi lämna lite grejer till barnprylsmarknaden och så ska vi så klart kika lite vad som säljs:-)

Fast det roligaste är att vi tar hästtransporten med oss. Med baldur i.
Så det blir lite träning för Moa.
Nästa vecka börjar ju ridkurserna =)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards