iliana

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Iliana - 6 maj 2013 23:11

Jaha, idag bIev det början på flytt av huset. Kom en bit. Imorgon blir det resten.
Mycket förberedelser innan det gick.

Sen skulle det bära iväg till Särna. Jag och baldur skulle plocka upp Moa på skolan.
Jag tänkte börja i tid. Så jag slapp stressa in hästen i ttransporten.
Jo, tjena! Hästskrället fjanta och vägra. Kl 16, var Ronny tvungen att komma. Annars kommer vi försent.
Hästen går in i transporten, men slänger sig bakåt och ur.
AJ!!!! Mina fingrar, vilka brännmärken!

Jaja, Vi kom 5 minuter försent.
Moa rider lektion,och det går superbra.
Så bra så att hon vill åka till Särna och gå på lektion varje dag.:-)

Samma visa med hästen när vi skulle hem.
Ett grimskaft och en grimma gick sönder!
Tackar Anders för tålamodet och hjälpen!

Stannade på idre för att invänta Linus som var på scoutavslutning.
Jag o Moa passade på att gosa och busa med Ayla<3

Nu äntligen sängen!
Imorgon ska jag pröva mina nya hantlar:-D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards