iliana

Alla inlägg under maj 2013

Av Iliana - 4 maj 2013 22:24

Så här såg det ut igår morse

  Och så här såg det ut på eftermiddagen.Efter att Tina varit här och tagit av vinterskorna på hästarna   



     

Vi hade tjejkväll igår. Alla tog med sig något ätbart och så åt vi av allt. Det blev ostpaj, paltmuffins med rödlök och creme fraiche, souvascarpaccio med västerbottenost och exklusiv balsamvinäger från Italien. En supergod tysk dessert med körsbär och brownie. Jag hade med mej en kräftsoppa med laxbitar i. Och som tilltugg tökött!

Supertrevligt och så mycket gott att äta  Mycket skratt blev det  


Idag har jag och barnen haft städdag. Och  jag har bakat en morotskaka.

Hans och Inger kom ner och fikade på den   Jag har inte tagit någon bit, känner mej väldigt nöjd över det  


  Tog en eftermiddagspromenad med de stora fina puppisarna  

Moa var kvar i hagen med Baldur. Hon sa att han blev lite orolig ett tag, men sen gosades han med Moa för att efter det gå in i stallet och lägga sig i sin box  Knashäst  


Kvällen avslutas med filmtajm med Linus och Moa. Jag fick hallon, blåbär och jordgubbar. Och de fick Moas egengjorda chokladbollar, chips, godis och fredagsmix.

 


Imorgon ska vi pröva att flytta ett hus! Blir spännande att se om det går  

Och hagen ska börja byggas...


Av Iliana - 2 maj 2013 23:27

Blev väckt av att telefonen ringde i morse vid halv 10.
Jag hade sån huvudvärk så jag tog en sovmorgon.
Det var en superglad sprallig tjej som ringde!
Oj, vad snabbt jag vaknade till liv.
Så glad jag blev, nästan så det kom lyckotårar :)
Stort Grattis till körkortet älskade Emelie <3

Nu är jag en jäkligt stolt mamma till 2 barn med körkort!!!

Av Iliana - 1 maj 2013 00:33

Hade skrivit ett långt blogginlägg, så försvann det bara :/
Igår vart det Mora.
Första hjärt-startar-utbildning. En utbildning Alla som har en sån bör gå!! Väldigt viktig och bra utbildning!!!
Sen blev det musikalen Love Across. Ronny hade ju inte sett den. Och de är så himlans duktiga!
Och min Emelie är så klart bäst och snyggast <3

Idag var det valborgsmässo-firande i bystugan. Vi kom sent, för de började så tidigt. Men vi fikade och pratade lite. Och fin musik bjöds det på oxå!
Nån brasa hade de inte och inga fyrverkerier. Skönt för mina djur att vi slapp de =)
Jag busade med min gudson och hans storasyster:)

En bra dag, förutom att Moa har varit hemma och sjuk idag. Ont i magen som åksjuka och jätteont i halsen, lillskruttan.
Andreas har oxå haft nåt liknande:(


Idag var sista dagen på fitnessfighten.
Vågen visar på 9,2 kg mindre =)
Tyvärr så har jag inget mått att jämföra med.
Jag har gått med i 6månaders nu. Vill absolut INTE gå upp några kilo nu.
Mitt mål är att fortsätta leva så här, och ha kvar den här kroppen jag har nu. Är såå nöjd!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards