iliana

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Iliana - 20 juli 2013 23:51

Bästaste Linus är 12 år idag.
Vi firade ju honom igår.
Men då fick han ingen present från oss.
De fick han i morse.
Och smörgåstårta på sängen.

Och eftersom jag är så bra på att planera, så hann ju inte den ena presenten komma:-(
Han fick 2 burkar med färg.
Och ett papper där det står all fakta om presenten, som förhoppningsvis kommer på måndag.
Den presenten är en hjälmkamera.

Så stor han börjar bli, mitt lilla hjärta<3

Tjejerna sover 3dje natten i tältet.
Tydlien väldigt skönt där.

Jag säger God natt!
Sov gott!!

Av Iliana - 20 juli 2013 00:06

Är det 12 år sedan vårat hjärta Linus föddes!
Idag har vi firat honom, lite i förskott.
Jag jobbar hela dagen imorgon och mamma ska bort.
Så vi tjuvstartade hans födelsedag.

Svärmor har gjort supergod smörgåstårta!
Mums:-D

Jag skyndade mej ner på Ica i morse.
Lätt och bra att "baka" så, när man jobbar....
Slog i alla fall ihop en görgod banan- och chokladtårta.

Något intressant på nätet.
Mycket mer intressant än att kolla på morsan, dom jämt ska ta kort ;-)

Ja, här ser man även småkakorna, som jag "bakade" på Ica idag ;-)

Imorgon ska Linus bli väckt med smörgåstårta och sång:-D
Sen ska de som inte jobbar, åka till Särna o kolla på skotrarna som körs på vattnet.
Alltså, alla! Utom jag...

Sov gott<3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards