iliana

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Iliana - 26 juli 2013 23:22

Vi var först på stranden idag!
Så varmt och härligt.
Eftersom jag jobbat idag så hann jag bara vara på stranden i 1 timme och 15 minuter.
Sola och simma hanns med i alla fall.
Lämnade Andreas, Moa och Linus kvar på stranden med mamma, John o Line.

På jobbet var det 29 grader varmt!!!!
Lite hett kanske...
Köksmästaren är ledig idag, så jag har fått stöka själv i bastun till Kök.
Middagen idag var jätterolig att laga, dels för att det är så många moment. Och för att det går i ett. Hann knappt gå och kissa ;-)

Ett krux är bara den där förbaskade draken!
Som sprutar mer eld än jag vill.
Inte sjutton gick den att tämja heller.
Alltså brännaren, är det jag menar.
Har nämligen gjort creme br"ulle idag.
Första gången i mitt liv.

Nä, de blev inte alls lika bra som köksmästarens. Fast han är ju bäst i Sverige på det, enligt Oldsberg:-)

Det var otroligt fint på stranden idag:-D

Av Iliana - 26 juli 2013 09:02

Sen jag gick ner 11 kg, så har jag hållit mej runt den vikten med plus minus 1 kg.
Jag tycker jag är skitbra!

Men!
Jag har slutat träna. Hinner inte är en dålig ursäkt. Fast så känns det.
Och!
Mitt sockerbegär är större än störst...

Jag vill bli av med det och få tillbaka mag/ryggmusklerna.

Jag behöver motivation!
Och igår så bestämde jag och Johanna på jobbet att utmana varandra
Så från idag så blir det inget mer socker och träningen ska upptas :-D

Känns jättebra!
Hoppas det håller i sig oxå....

Bad

Av Iliana - 26 juli 2013 00:58

Har badat idag!
Första gången i Idresjön på typ 100 år!
Och det var jätteskönt!
Linus simmade med John. Väldigt långt, jätteduktig!
Bobbo var med. Han var lite trög i början med att simma, men när jag, Moa och Linussimmade ut långt så kom han efter:-)

Andreas o mamma badade inte. De var riktiga badkrukor;-)

Ayla lekte med Bobbo.

När vi åkte såg det ut som på högra bilden. O när vi kom tebax som den vänstra:-D
Kommer bli så bra:-D

Inte helt ovanligt att både Goali och Speedy står i samma box när jag kommer på kvällarna :-D
Goali håller på att tappa grimman...

Min snygga dotter, som drar till Gävle i morgon. Eller om det var till Stockholm?!
Hur som!
Snygg är hon i alla fall <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards