iliana

Alla inlägg under juli 2013

Av Iliana - 6 juli 2013 23:58

Vi drog på hopptävlingar i Älvdalen.
Bor på campingen med Sussie, Tord, Tilda, Olov och Maja:-)

Morgonbilder på hästarna<3

Packad och klar!
Nu drar vi:-D

Bästa Tilda och Wille:-)
Blir lite sugen;-) Ser så kul ut :-)

Skål!

Gott med ben<3

Olov kom med underhållningen:-D

Tjejerna tyckte det var skönt i älven<3

Husvagn, stuga, tält och några härliga människor :-D

Av Iliana - 5 juli 2013 23:09

Idag har solen varit framme och det har varit varmt!
Så härligt!!
Och jag är ledig i 2 dagar <3

Av Iliana - 5 juli 2013 23:05

Ja, idag kom det så många så vi var tvungna att säga att det var fullbokat.
Kunde omöjligt ta emot så många samtidigt.
Tror de drog vidare upp på fjället för att tälta:-)

Imorgon bitti drar vi till Älvdalen med husvagnen.
Vi ska se Tilda tävla.
Ska bli så kul, är 100 år sedan jag var på en hopptävling sist.
Sen blir det nog gokart i Mora och lite marknad innan vi ska grilla o mysa på campingen i Älvdalen:-D

Av Iliana - 4 juli 2013 23:37

Jag o Moa hann med att rida idag.
Satte upp ett hinder som vi skulle hoppa över :)
Red lite i skogen först. Härligt ridväder. Inget regn ;)
Så kom vi till hindret. Moa och Baldur först, efter kom jag på Goali.
Vi bara flög över hindret, lätt över 1 meter.
Ja, eller inte!! Hindret var superläskigt, höll ju nästan på att anfalla ;-)
Tvärnit! Fast det slutade med att vi travade över det 3 gånger :-)

Chefen kom upp från Göteborg idag.
Han kom fram och skulle presentera sig.
Kände inte alls igen mej, 11 kg lättare:-D


Frukost imorgon!
Sen 2 lediga dagar :-)

Av Iliana - 4 juli 2013 10:54

Då skulle jag fördela sol och regn lite jämnare på jorden!!
Nu går ju inte det, tyvärr.
Så alltså kan jag tänka mej att ta min familj o alla djur och bo någon annanstans.
Sommartid, alltså!!
För att kunna göra det, måste jag först bli väldigt rik.
Nä, nästa sommar får det bli en utlandsresa igen. Med hela familjen.
Bara börja spara....

Känner mej bitter på sommaren!

Av Iliana - 4 juli 2013 09:19

Idag fyller svärfar år.
Grattis Ingemar på födelsedagen <3

Jahaja, börjar jobba kl 16 idag.
Och innan dess ska jag hinna bygga hage, ut och rida, ta och plocka bort lite här hemma. Önskar att jag hinner träna lite oxå..
Bäst att sätta lite fart nu:-)


Önskar er alla en bra dag!

Av Iliana - 3 juli 2013 23:48

Gillar verkligen inte att svära.
Tycker att det är såå fult.
Men ibland måste de små fula grodorna bara hoppa ur munnen.
Jag är såå in i norden avundsjuk på alla som har sommar, sol, värme OCH semester.
Okej, att jag inte har semester! Och inte haft betald sådan på 100 år.
MEN om det åtminstone kunde vara sommar, sol och varmt!!
Så man kan njuta på ledig tid.
Och så barnen kan få känna lite sommar och att de har sommarlov.
Men nä!!
Inte här!
Här ska det regna och blåsa!!
Inte är det varmt heller!
Så, JA!
Jag är jävligt avundsjuk på alla härliga sommarstatusar på fb o instagram.

Fast å andra sidan så unnar jag er sommar, sol, värme o semester<3

Bara 2 dagar kvar till 2 dagars ledighet:-D

Av Iliana - 3 juli 2013 00:11

Jag har lyft en bil idag.
Eller igår, eftersom klockan är efter midnatt.
En bubbla:-D
Fick en fråga av Linus om jag kunde hjälpa honom att lyfta fram bilen.
Jan ska göra iordning den. Kan vara bra för honom att ha ett projekt på flera år:-)
Hursomhelst så startade jag traktorn och lyfte fram bilenB-)

Har jobbat idag!
Gillar verkligen min frisyr:-)

I morgon är det jag som slamrar med kastrullerna och lagar maten:-D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards