iliana

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Iliana - 25 augusti 2013 22:11

Blev ledig idag:-D
Och det var väl tur, för den här dagen har varit fullspäckad!
Började med en ridtur med alla 3 hästarna. Vi fick med oss Indra som red på Speedy, jättekul:-)
Sen in för en snabblunch, bestående av macka:-S
Efter det lasta vi in Goali och Baldur i transporten och drog till Särna på markträning.

Nyttig och bra lektion, lärde oss en hel del. Och bra för sprätten Goali att använda huvudet lite mer;-)

Skynda lasta in hästarna igen och drog på Idre Fjäll, med transport och allt, för att hämta gubben....

Snabb sväng inom Ica innan hem och lasta ur hästar och dra till Storsätern och Anette o Larsa på styrelsemöte kl 18!
Vi kom bara 5minuter sent:-D

Nu har jag gått igenom hagen och kollat den och haft in hästarna.
Dags o sova så jag orkar jobba imorgon bitti;-)

Imorgon kväll börjar hoppkursen i Särna!
Och jag har anmält mej:-D :-D :-D

Indra rider Speedy:-D
Går jättebra!

Moa på Baldur!

Jag på Goali!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards