iliana

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Iliana - 3 september 2013 23:31

Började dagen med ett målarpass i stallet.
Har tänkt måla vitt inne i stallet hela sommaren men inte kommit till skott.
Oj, vad ljust och fint det blev.
Har kvar taket och i Goalis box.

Ner på byn för att hämta Linus och Moa. Fick med oss en kompis hem.
När vi kom till Höste, så berättar Linus att han och Ronny körde på en katt där i våras.
Varav den här kompisen utbrister "Tufft!"
Kan säga att jag höll på att stanna bilen och be kompisen kliva ur.
Men så klart att jag inte gjorde det.
Talade däremot om att det finns inget tufft i att köra på en katt eller något annat djur!!!
Kompisen blev väldigt röd i ansiktet.

Hann med lite markträning med Goali.
På den här bilden använder jag en fotboll över hans kropp.
Han hade lite svårt att koncentrera sig. För han hade ju ingen koll vart de andra hästarna var...

Jobba kväll i serveringen.
Duka och gjorde klart...
Jo, det gick såå bra.
Äta soppa med kniv och gaffel.
Fast jag upptäckte det i tid och hann byta:-)

En sånt otroligt vackert sken var det ikväll.
Och härligt varmt fast klockan var 22 när jag slutade.

Imorgon blir det ett frukostpass.
Och på kvällen är det hoppkurs igen :-D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards