iliana

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Iliana - 6 september 2013 22:51

Ledig idag!!!
Det måste ju firas på nåt sätt.
Speciellt eftersom jag kommer att jobba väldigt mycket från söndag.

Tog ledigt sista lektionen för Linus och Moa.
Sen hämtade jag och Andreas upp de strax efter 12.
Det blev en pojkbil och en tjejbil :-D
Så drog vi till Mora.
Hade bokat biljetter till smurfarna 2 i 3D.

Emelie mötte upp oss i stan.

Bion var bra! Smurfarna har alltid varit mina favoriter:-)
36 mil för att se bio....

Haha, snyggt;-)

Jag med mina älsklingar <3
De bästa jag har!!

Efteråt drog Andreas och Emelie till Per i Gävle. Och jag tog "småbarnen" och åkte hem.

Till ett tomt hem:-/
Min älskling har åkt till skogs för att jaga älg.
Hatar verkligen att vara i från honom på nätterna!
Vem ska krama mej?!
Kom hem, älskling<3

Av Iliana - 6 september 2013 22:51

Ledig idag!!!
Det måste ju firas på nåt sätt.
Speciellt eftersom jag kommer att jobba väldigt mycket från söndag.

Tog ledigt sista lektionen för Linus och Moa.
Sen hämtade jag och Andreas upp de strax efter 12.
Det blev en pojkbil och en tjejbil :-D
Så drog vi till Mora.
Hade bokat biljetter till smurfarna 2 i 3D.

Emelie mötte upp oss i stan.

Bion var bra! Smurfarna har alltid varit mina favoriter:-)
36 mil för att se bio....

[Bild]

Haha, snyggt;-)

[Bild]

Jag med mina älsklingar <3
De bästa jag har!!

[Bild]

Efteråt drog Andreas och Emelie till Per i Gävle. Och jag tog "småbarnen" och åkte hem.

Till ett tomt hem:-/
Min älskling har åkt till skogs för att jaga älg.
Hatar verkligen att vara i från honom på nätterna!
Vem ska krama mej?!
Kom hem, älskling<3

Av Iliana - 6 september 2013 07:47

Måste berätta om dessa 4 tjejer.
De är återkommande gäster på Lövåsgården!
Varje gång de kommer så lyser hotellet upp lite extra.
De är så härliga och ger så mycket positiv energi!

Igår morse var det dimmigt.
Såg knappt hästarna..

Hästkurser i Särna idag.
Andreas lastade in Baldur! Inga problem alls! Och utan grimskaft!!!!!
Moa hade hopplektion först.
Gick bra ända tills Baldur tvärt blev halt. Fick bort en sten, och sen fick han gå igen.

Efter lektionen så red vi ut på gamla järnvägen en sväng. Bra träning för huvudet på både Baldur och Goali.

När vi kom tillbaka red vi på banan.
Hade lämnat kvar bommar och ett hinder. Så jag fick Goali att hoppa!! Superkul tyckte han att det var. För varje gång vi närmade oss hindret så ville han iväg och hoppa, fast vi bara red på fyrkantsspåret.

Red massa olika ridvägar i trav. Han är så duktig.

Moa fick hoppa i galopp, så lycklig hon blev!!
Men sen så blev Baldur halt igen...
Så då fick hon rida på Goali lite innan Stina kom och höll markträning.

Bästa var en STOR boll, tyckte Baldur. Jan puttade på den och såg ut som en fotbollsspelare :-)

Lastningen gick som en dans!
Baldur gick rätt in med Moa!

Bilder från hopplektionen!
Jag missar varje gång att ta kort precis över hoppet...

Observera pappan till ett av barnen i bakgrunden, haha:-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards