iliana

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Iliana - 12 september 2013 21:19

Imorgon är jag ledig!!

Och på lördag börjar jag kl 16.

Nästan 2 dagar ledigt! Tjoho.

Hm, undrar vad jag ska göra imorgon?

Hästarna ska ialla fall få röra lite på sig   

Ja, just ja! Ronny kommer ju hem med en massa kött imorgon som ska delas och frysas in...

Hoppas hinna en tur på fjället oxå  


Annars är jag som vanligt den här tiden på året, väldigt förvirrad.

Hur ska jag göra? Vad ska jag göra?

Vad har jag för alternativ?

Så mycket i huvudet, och ingen spåkula som kan tala o vilken väg jag ska gå..

Av Iliana - 12 september 2013 10:43

Igår pratade de om hästnäringen i Dalarna.


När jag kom hem, så pratade jag och gubben om att jag jobbar jämt när han är hemma.

Och jag är ledig när han jobbar.

De få dagar som vi är lediga ihop, då sticker jag iväg och gör något med hästarna.


Nu har jag fått en liten dröm!

Tänk om jag kunde ha turridning för turister på sommaren.

Och slädturer på vintern.

Tänk om jag skulle kunna leva på det. Att det betalar både hästarnas alla utgifter och en lön till mej...


Tänk om......

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards