iliana

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Iliana - 17 september 2013 23:04

Dagen började rätt skapligt.

Sen öppnade jag posten och sjönk ner i ett djupt hål!!
Kände bara att jag orkar inte bråka!
Så trött på att det ska krångla..

Inga busskort för att barnen har fritidsplats!
Jaha! Och utan Fritidsplats får jag inte stämpla
Och menar de att Linus o Moa ska GÅ 3 mil enkel väg till skolan?
Eftersom både jag och gubben jobbar här uppe..
Obegripligt!
Var så arg, så tårarna sprutade.
Ringde en av rektorerna.
Och hon tyckte att det var väldigt märkligt.
10 minuter senare ringer hon upp och talar om att de får busskort.
Ett Stort missförstånd....

Nu äntligen har de i alla fall busskort!

Sen kom mamma, Angela och Ayla och hälsade på. Bakade äppelpaj och Andreas fixade vaniljsås. Gottigottgott!!
Myspys <3<3<3

Igår när jag hoppade i Särna, så blev Linus väldigt sugen på att prova rida.
Så idag fick han rida på speedy. Efter lite genomgång så red han alldeles själv!!
Speedy är världens bästa häst och Linus var jätteduktig!

Av Iliana - 17 september 2013 12:40

Är så arg!
Så arg så tårarna bara rinner!!!

Av Iliana - 17 september 2013 07:52

Ca 1 timme efter att Moa lagt sig igår, vaknade hon.
Klia hela kroppen och stora utslag!!
Snabbt en allergitablett och ringde sjukvårdsupplysningen.
Så länge hon inte svällde upp i hals och mun, så kunde vi ta det lugnt.
Ville egentligen bara veta hur jag skulle motverka kliandet...

Blev en dusch. Och det gjorde tydligen väldigt ont.
Utslagen började bränna som facklor sa hon:-/

Lilla stumpan<3

Hon somnade till slut. Idag har de gått ner.
Men hon får vara hemma idag, sova ut och ta det lugnt!

Men vad sjutton var det???

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards