iliana

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Iliana - 26 september 2013 22:43

Shit pommes frites!!
Trodde jag skulle behöva bjuda på tårta...
Är så glad att Andreas red Goali innan.
För när jag satte mej på och 3, för Goali okända hästar kom in på banan, började han frusta och flåsa. Svansen ställdes rakt upp och det blev tittriga steg. I passgång.

Det gick i alla fall bra.
Ingen avramling=slapp bjuda på tårta :-)

Har alltså varit i Särna och ridit hopplektion med Goali. Hans första lektion.

Andreas på Goali. Andreas är jätteduktig!!

Och Moa på Baldur. Idag var Baldur het, så det var nog bra att han fick ridas lite mera efter hopplektionen:-D

Av Iliana - 26 september 2013 14:18

Moa sov ju hos Angela i söndags och utslagen uteblev.
Nu har hon sovit hemma 3 nätter. Hållit på med hundarna, katterna och hästarna.
Och inga utslag har visat sej...
Det är jätteskönt, men det känns ändå som ett mysterium vart de kom ifrån..

Ska strax lasta in baldur och goali i transporten och åka till Särna igen.
Moa har lektion och jag och Goali ska få en hopplektion. Få se vad han går för, min spralliga häst :-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards