iliana

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Iliana - 15 december 2013 22:39

Det är mina bästa kompisar för tillfälligt.

Har sedan i onsdags, torsdags haft så skitont i överkäken på vänster sida.

Och igår eskalerade smärtan, ordentligt.

Det kommer i pulser. Och när det gör så där skitont så gråter jag av smärta.

Jag är jättegrinig, sur och tvär.


I morgon ska jag riga tandläkaren...

Hatar tandläkaren!! Alltså inte någon specifikt, utan själva grejen de ska göra i munnen.



Nu lite bilder, så man blir på bättre humör!    

Luciafirandet i Idre var jättefint! Ett superstort och fint luciatåg!

Kyrkan var smockfull.


På lördagen var det dags för julmarknad  Storsätern. Sportklubben stod och sålde fika. Mycket folk och många hantverkare   Här är några som var med.

     

Moa sålde hemgjort godis.


Tomten kom! Han hade 2 av sina renar med sig  

 

Och mina favoriter:

 


I morgon börjar jag klockan 7. Skola och dagis ska få julbord till lunch.

Jag hoppas att jag klarar av att jobba.

Och så hoppas jag få komma till tandläkaren helst tisdag, så jag slipper åka till Särna..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards