iliana

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Iliana - 19 oktober 2014 23:31

Är så nöjd med nya hästen!
Inte nog att hon har så vackert namn, Eldperla, hon är så snäll och trevlig oxå!
Idag körde jag henne för första gången, gick så bra! Passade på när barnen var hos Anette och badade tunna ;-)

Bara lite mer hull och muskler, så blir hon supervacker :-)

Jag och Moa tog oss en härlig eftermiddagstur med Goali och Baldur.
Skulle behöva en lång pinne att plocka upp grejor på backen från hästryggen med. För idag så har jag tappat ena handsken, en benreflex och svansreflexen.

Goali har börjat med nåt otyg, han tar och skuttar och bockar sig rätt upp i luften när man travar.
Händer inte ofta, men inge skoj när det väl händer. Idag gjorde han så.
Funderar på varför han gör så....

När vi kom hem från ridturen så var nästan middagen klar :-D

Så jag har verkligen haft en underbar skön söndag!

Imorgon är det skola och jobb, sen blir det en sväng till Älvdalen :-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards