iliana

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Iliana - 11 januari 2015 22:57

Ja, dagen!
Blev rätt bra ändå.

Moa piggnade till efter uppkastningarna så jag fick med henne ut och rida.

Jag red först Goali och Moa på Baldur. I djupsnön red vi:-)
Sen bytte jag häst och red Perla.
Det blev lite mer i djupsnön, men mest för att känna lite. Var bara andra gången jag red henne. Hon är så snäll!

Tog selfies med Moa, som inte tyckte att man ska se normal och glad ut ;-)
Söt-gumman <3

I natt hoppas jag får sova!
Jag hoppas mina händer inte domnar bort...

Måndag imorgon = skola och jobb igen då!

Av Iliana - 11 januari 2015 09:31

Fy sjutton vad det är jobbigt att inte få sova på nätterna.

Vi har en kastrerad honkatt som brunstar,jamar och åmar sig HELA natten.

Vi har en kastrerad tik som skenlöper och 2 idiotiska hanar som gnäller.

Och Moa väckte mej i natt för hon har så ont i magen.

(Jo, men det är ju januari och snart hennes födelsedag.
Hon blir ALLTID sjuk då.)

Så välkommen äckliga magsjuka!

Ja, och mina händer, som domnar bort HELA nätterna igenom....

Av Iliana - 11 januari 2015 00:21

Har städat ut julen idag.
Och möblerat om.
Det har snöat och blåst hela dagen, så det var skönt att slippa gå ut ;-)

Men sen fick jag uppdrag av gubben att åka ner på byn och fixa bränsle.
Riktigt skit-före!


Så här såg det ut mellan Idre och Höstsätern :-)
Där nere hade det slutat snöa..

Sen blev det bara värre och värre.
Tur jag körde King Cab och 4hjulsdriften i :-D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards