iliana

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Iliana - 16 juni 2011 23:10

Har varit ledig idag. Linus och Moa har haft Sammy och Indra här  

De har badat, lekt i skogen och hoppat studsmatta.

Andreas har satt plant och varit på astmakoll i Särna. Så häftigt att han har eget körkort och en häftig bil. Som jag har provkört idag   Till och med svärfar har prövat den  


Jag är så sjukt stressad så det blir ingenting gjort.

Har alldeles för mycket att göra och alldeles för mycket att tänka på. Och alldeles för få timmar på dygnet.

Det här med kloning, går det att få en extra Iliana i samma ålder men med lite mera energi?

I så fall vill jag beställa ett par.

( undrar hur Ronny skulle ta det?   3 Ilianor  )

Av Iliana - 16 juni 2011 23:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 16 juni 2011 10:15

Vad jag har sterssat de senaste dagarna, mer än normalt.

Det har varit jobb och sen hem en snabb sväng för mat för att sedan träna på uppträdandet vi gorde för barnen.

På tisdagen var det dags för premiären, och så duktiga de var, alla!!

Det flöt på och blev succe 

 Sen blev det hem och fixa förberedelserna för examensdagen såsom tårta, tjälknölen, salladen, knyta blommor mm.

Kom i säng halv 2.


Igår var Emelies stora dag.

Jag grät.

Efter kyrkan så kom jag till slut på att jag glömt hennes skylt hemma!

Jag har aldrig kört så fort at o fram nån gång och jag kommer aldrig mer att göra det igen!

Jag missade dansen på taket och jag missade utspringningen 

Fast jag har fått se dansen både från Per och ett klipp på fb 


                             


 

Andreas och småbarnen ute o raggar  



Är ledig idag, och vakna så klart med huvudvärk 

Har hur mycke som helst som måste göras:(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards