iliana

Alla inlägg under mars 2013

Av Iliana - 31 mars 2013 09:32

Den här veckan har bestått av de bästa från södra Dalarna. Massa grillning och skratt.
Och en massa jobb.
Idag är oxå den sista mars, och första månaden av fitnessfighten är slut.
Jag vart ju sjuk och missade halva månaden, så därför tar jag en till månad.
Jag har i alla fall gått ner 5 kg! Vilket jag tycker är skitbra:-)

Av Iliana - 27 mars 2013 23:08

Dagen har bestått i träning.
Massa sol och grillning.
Lite stugjobb.
Och ett pass i serveringen på lövåsgården:-)

Har även hunnit med att filma Moas framsteg i ridningen med Tilda som lärare.
Lägger upp den imorgon:-)

Av Iliana - 26 mars 2013 23:31

Blå himmel, strålande sol och -1 grad.
Jag älskar den här årstiden!!

Av Iliana - 25 mars 2013 23:38

Idag fyller en av de bästa systrarna år.
När mamma väntade henne, så hade jag bestämt att bebisen skulle heta Malin!
Så när barnmorskan talade om att hon trodde mamma väntade en liten pojke, så sa mamma att det inte gick.
För stackars kille som får heta Malin!
Som tur var så kom det ut en liten tjej!
Stort grattis Malin på födelsedagen!
Älskar dej<3

Av Iliana - 25 mars 2013 08:01

Igår kom de.
Fast bara halva gänget.
Fast på onsdag kommer resten.

Av Iliana - 23 mars 2013 17:40

Så skönt att vara ledig.
Mamma och Ayla kom upp. Så vi packade in de tillsammans med Moa och Bobbo i bamsepulkan. Zita fick springa och King satt framför mej på skotern. Linus åkte med Ronny. I slogboden blev det grillat. Ayla tyckte inte mormor skulle ha korvhamburgare, så hon snodde hennes. Och låtsades att hon skulle få smaka, men när hon skulle ta en tugga, så drog hon bort hamburgaren! Go-unge<3
Sen ville hon inte sluta åka i pulkan. Det var tydligen väldigt roligt:-)

______________________________________

Kan tala om att det ska bli skönt att vara hemma och ledig ikväll!

Önskar er alla en härlig lördagskväll<3

Av Iliana - 22 mars 2013 00:16

Ja, idag var Linus o Moa lediga.
Jag körde spåren på morgonen, sen var jag ledig fram till kl 18.
Och Andreas var ledig fram till 19.
Så det blev en skotertur med korvgrillning mitt på dan:-)

Imorgon hoppas jag att vi kommer iväg och åker o hämtar min bil!

Av Iliana - 20 mars 2013 23:47

Ramla mellan bandstegen på pistmaskinen i morse!
Fy faan vad ont det gjorde.
Har fortfarande skitont!
Kanske inte så konstigt med tanke på vilken lårkaka det blev :-S

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards