iliana

Alla inlägg under augusti 2011

Av Iliana - 31 augusti 2011 22:29

Ikväll har jag o gubben varit ute och tittat efter djur.

Det är 3dje dagen vi är ute.

Äntligen ikväll såg vi 2 älgar.

Inte mycket djur i skogarna.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Håller på att planera en present till min älskade man.

Han fyller år snart 

Håller även på att planera en present till svärmor som fyller år veckan efter sin son 

Jag kan inte avslöja något, för bägge 2 läser bloggen.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon får jag sovmorgon 

För Linus sover hos mormor och Moa hos farmor.  

Av Iliana - 31 augusti 2011 10:59

Sitter här i ett kallt kök och vill ha lite matgäster så jag får röra mej lite o bli varm. Idag är sista kortdagen för den här veckan. Imorgon o på fredag så är det långa pass som gäller. Sen ledig helg:) ska bli skönt, har en förkylning i kroppen som behöver kureras. Här på golfen får vi finbesök hela helgen, 4 dagar. Pernilla Wiberg kommer och ska ha sin egen golftävling. Blir nog mycket folk, så det blir kul:) Nähä, jobba lite då!

Av Iliana - 31 augusti 2011 07:07

Jag har tänkt några dagar att när jag skickat iväg barnen med bussen så ska jag träna lite innan det är dags att åka på jobb.

Men det är svårt att inte krypa ner hos den härliga mannen en stund istället.

Ja, fast jag är i o för sig förkyld. Så träna är ingen bra ide´just nu.

Men nästa vecka, då ska jag börja!


Ha en bra dag alla!!

Av Iliana - 30 augusti 2011 19:33

Att inte känns minsta lilla uppskattning!

Ibland  fattar jag inte varför jag stannar kvar!

Nä, ta in nån bättre.

Det har i alla fall lett fram till mitt beslut.

Ett beslut som kommer att avslöjas senare i höst.

Av Iliana - 29 augusti 2011 19:31

Den svarta fondväggen är klar:)

 

Av Iliana - 29 augusti 2011 18:38

Vaknade med halsont:(

Under dagen har jag haft känningar av feber:(

Har ingen lust att bli sjuk nu.

Linus han pysslar på i sitt rum. Det kommer att bli så fint när det är klart.

Det är bara det att jag vill bli av med sängarna. Men det verkar vara omöjligt att få sälja de. Kasta de är det för fina för och jag kan inte ställa ut de för då blir de förstörda.

Jaja, de får väl ha de ett tag till!


Emelie ringde nyss och var förtvivlad!

Hon har lyckats få böter. Vid tågstationen idag. Hon tyckte det var konstigt eftersom hon verkligen kollat noga om man får stå där utan biljett.

300kr!!

Av Iliana - 28 augusti 2011 23:07

På förmiddagen idag när jag och Ronny var ute och kollade i stugor så ringer det i hans mobil:


"Pappa, jag tänkte städa lite på diskbänken, men det ligger en vass kniv där. Och Linus vill inte hjälpa mej flytta den"


"Jag är snart hemma, kan du vänta tills jag kommer hem?! Annars kan du prova att flytta den närmare väggen försiktigt. Men ta i skaftet"


" Ok, pappa! Jag flyttar den jätteförsiktigt"


När vi kom hem en stund senare så hade Moa plockat in i diskmaskin och torkat av bänken.Jättefint

Och kniven låg intill väggen.



Som för övrigt inte var så farlig  

Av Iliana - 28 augusti 2011 22:37

Linus har varit så duktig idag.

Har fixat och donat.

Fått på svart färg på fondväggen.

Bara det att jag missat att köpa penslar och maskeringstejp.

Så det måste jag komma ihåg att göra imorgon.


Har haft en del mysigt besök idag oxå=)

Alex o Jens kom med Jacob och Max.

Sen kom Angela, Dennis och mosters älskling Ayla  

Indra var oxå här och lekte med Moa.

Fast Ayla snodde all uppmärksamhet 

Vi hade en liten diskussion 

  om hon inte skulle stanna hos moster

  det tyckte hon var så skojigt

    Men jag misstänker att jag blivit lurad!   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards