iliana

Alla inlägg under januari 2011

Av Iliana - 31 januari 2011 21:07

Jobbat idag.

Stressat en stund hemma innan barnen kom hem.

Sen snabbt iväg för Gröveldalens sportklubbs Årsmöte.

Det är min dag det.


Imorgon har vi tagit ledigt för småttingarna 2 dagar.

Vi ska åka till Sälen och gå på Experium:)

( Men vad dyrt det är!!!)

Funderar även på att gå på bio. De ska visa Yogi Björn 3D.

Får se om tiden hinns.

Sen sover vi över hos Mats o Susanne.

Skönt att slippa stressa hem på kvällen. Och roligt att få träffa dem  

Jag börjar jobba vid 11-12 på onsdagen så då åker vi hem på morgonen.

Emelie som har förberedelser inför nationella proven får inte ledigt, så hon får vara hemma o ta hand om alla djuren;)

Men så mycket hon varit borta den sista tiden, så kan hon gott vara hemma, hehehe  


Ha de´





Av Iliana - 30 januari 2011 15:20

Så det är lika bra jag håller mej från att skriva något.

Annars är väl risken stor att det är en del som får sig en skopa.

Och det vore väl onödigt!


Så ha de så länge!!

Av Iliana - 29 januari 2011 10:53

Var tvungen att åka tidigare från jobbet igår pga Moa.

Hon ringde och kände sig inge bra på skoolan.

Men det visade sig att nintendo ds saknaden var orsaken!

Skitunge;)

Jaja, vi myste en stund innan vi tog oss till stallet.

Moa fick rida på Speedy, han är verkligen så snäll när han har småbarn på ryggen.

Jag tog Goali i grimskaft och sen var vi ute en timme:)

Riktigt skönt!

Moa hade lite skrattproblem att ta sig ner från hästen när hon skulle av.

Hon skratta och skratta, tappa stöveln och skratta lite mer innan hon äntligen kom av:)


På kvällen bar det av på byn där jag skulle visa "vuxenleksaker".

Tyvärr så hade inte de nya grejorna kommit än, men det gjorde inget.

Så vill ni ha partyn så hör av er:)


Idag har vi bröllop på hotellet så jag jobbar 15-23.

Sen börjar jag kl 7 imorgonbitti, tror jag kommer att vara skapligt trött då;)


Ha en bra lördagkväll


Av Iliana - 28 januari 2011 12:28

Stripklubb till Särna!

Jo, mycke ska man höra innan öronen trillar av!

Tydligen så öppnar de stripklubb i Särna ikväll mellan 23-05!


Kommer ihåg när vi var till Joguslavien efter 9an.

Killarna var som tokiga kl 24.00 för då började stripshowen på hotellets nattclub!Ojojoj, vad det blixtrade när grabbarna gjorde allt för att föreviga showen  


Nä, stripklubb är inget för mej!

Och vill gubben gå, ja då får han vänta tills han blir singel!

Innan dess är det showen jag ger honom så får duga   

Av Iliana - 27 januari 2011 20:36

Hästarna har fått skor idag, tjohoo  

Så jag hoppas jag hinner en ridtur imorgon efter jobbet.

Jag struntar i att jag mår rätt skit!

Herregud, vill förkylningen gå ur kroppen snart!!


Moa blev väldigt glad för nintendo ds och spelet till  


  

Tårtan tyckte hon oxå om  



Andreas och Emelie fick en lillebror i natt. Han är jättesöt.

Så grattis Per och Yuy till sonen.

Av Iliana - 27 januari 2011 07:21

Världens bästa Moa fyller 7år idag, hipp hipp hurra

  

Av Iliana - 26 januari 2011 20:09

Rätt så skönt!

Ronny lägger barnen.

Sen sätter han sig framför tvn!

Jag sitter framför datorn!

Och har precis betalat alla räkningar.

Det är så skönt att ha gjort det.

Nu kan man slappna av till nästa månad;)


Något som är mindre skönt.

Det är min mage.

Vet inte vad det är för fel på den.

Men ont gör det!

Kan inte resa mej upp, går som en fällkniv.

Blä!


Imorgon blir det en stor dag för lilltjejen.

Tänk redan 7år!!

Vad tiden går.

Fast hon kommer alltid att vara min lilla bebis:)


Undrar om det är något på tv?



Av Iliana - 26 januari 2011 13:21

Usch, idag mår jag sämre:(

Så jag stannar hemma från jobbet idag.

Är ledig imorgon oxå, så då hoppas jag att jag är piggare på fredag morgon.


Emelie kom hem vid 11tiden. Hon har sovit bra och inte frysit alls:)

Söta goa tjejer i sin bivack:)  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards