iliana

Alla inlägg under juni 2014

Av Iliana - 30 juni 2014 07:56

Moa hade mardröm i natt, så jag kröp ner i hennes säng. Trångt blev det. Fast mysigt, man får ju inte gosa lika mycket med sina barn ju äldre de blir :-/

Just nu har vi ett monster här hemma.
Monstret har tagit över Moas kropp :-(
Från att ha varit världens goaste Moa, så har det kommit fram ett monster. Som gnäller och har taskig attityd.
Ibland visar sig den där goa dottern jag har, men sen är monstret tillbaka...

Är det tonårshormoner redan?!

Av Iliana - 29 juni 2014 19:53

Det var det verkligen igår!
Först gratta Vi världens bästa Ayla på 3-års dagen.
Bästa Angela sminkade och satte upp håret på mej.
Sen drog jag och gubben på bröllop!

Det vackra paret Frida och Sverre gifte sig!
Åh, så romantiskt vackert det är med bröllop!!!
De hade den norska prästen, han är helt underbar!

Vi var tydligen lite suddiga tidigt på dagen ;-)

En väldigt trevlig och rolig bröllopsfest bjöd det vackra paret på!
Vi var inte hemma förrän vid 2-tiden på natten :-D
Emelie satt uppe och väntade, hon tyckte mamsen ska hålla sig ifrån rusdrycker och inte släppa med sig gubbe hem, haha ;-)

Vi hade väldigt KUL!!

Idag har vi mest inte gjort nåt vettigt.
Rätt skönt att bara vara, ligga i soffan och mysa är rätt trevligt ;-)

Håller på att förbereda "lekar och aktiviteter" till ridlägret. Så jäkla kul det kommer att bli :-)
Har beställt fin väder oxå, så det håller.vi tummarna för :-)

Av Iliana - 27 juni 2014 00:15

Idag for Vi hemåt igen.
Inte kul att ha sonen liggandes i sängen och vara sjuk när man är på semestertur.
Och inte skoj när dottern blir så allergisk så hon håller hela huset vaken på natten.
Nä, så jag bestämde att det var bäst att åka hem.
Fick i alla fall se och krama min äldsta son <3 Och Adam lärde Moa lite mer på låten hon spelar så fint på pianot:-)
Superstort TACK till bästa Susanne och Mats för dessa dagar <3


Upplevde en häftig sak på vägen hem.
Vi åkte genom en regnbåge!!!
Superhäftigt!

Av Iliana - 25 juni 2014 00:00

Hann knappt komma fram innan ungarna hade badkläderna på :-)
Inte supervarmt i luften, men skaplig värme i poolen.

Så härligt att vara här i Örebro hos bästa Susanne och Mats!

På vägen ner stannade vi och kollade ny hästtransport. Känner att jag åker så ofta och vägarna hemma är sjukt dåliga så jag vill gärna ha en boggi.
Men det är mycket pengar...

Nä, sova nu.
Och hoppas Linus mår bättre imorgon. Stackarn hade feber ikväll :-(

Av Iliana - 23 juni 2014 21:00

Jag har semester!
Helt underbart!!!
I morgon tar jag de "små" barnen och åker på kortsemester.
Vi hoppas på värme och bad :-D
Och trevligt folk :-)

Av Iliana - 22 juni 2014 00:13

I dag var det folkrace i Drevsjö.
Blåste svinkallt och regnade och haglade.
Men skoj ändå.
Vi satt i bilen och mös med varm choklad, kaffe och bullar

Av Iliana - 7 juni 2014 23:15

Mitt huvud arbetar för fullt just nu!
Ett nytt projekt börjar ta form i skallen.
Vill faktiskt att det ska bli måndag, så jag kan börja kolla upp och utveckla idén så den kan bli verklighet!
Åh, så spännande!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards