iliana

Alla inlägg under september 2012

Av Iliana - 29 september 2012 23:13

Klockan ringde kvart i 7 i morse.
Tjugo i 8 var jag på väg.
Strax efter 9 svängde jag in vid huset i sälen. Susanne hade fixat frukost och sen mot Lindvallen och experium.
Första passet var kl 11 och spinning. Första gången för både mej i Susanne.
Åh, vad mina ben skrek efter 2! låtar.
Men det var kul=)

Vi drog tillbaka till huset o åt tacos till lunch.
Sen vart det en bra föreläsning med Pernilla Carriers. Den drog ut på tiden så tyvärr missade vi T-fight passet.

Vi hade bokat Johan plexus föreläsning, men den vara mest bara flummig.

På kvällen var det Pamelas tur att föreläsa. En bra, tänkvärd och förvånande.

Efter det blev det italiensk buffé. Gött!!

Med tanke på mina senaste dagar så for vi till stugan innan desserten.
Är helt slut.

Imorgon blir det pass kl 9 igen=D

Av Iliana - 28 september 2012 23:47

Nä, orkar inte göra mina topp100 övningar. Sen har jag så ont i min axel så jag avstår pga den med.
Delar med mej av dagens bilder..

God natt alla glada;-)

Av Iliana - 27 september 2012 22:49

Idag blev det dubbla arbetspass.
Först köra lastmaskin åt älsklingen.
Sen fort hem för en dusch och byte av kläder, för att servera gästerna på hotellet.
Omväxlande och väldigt rolig dag.
( förutom när det stod en massa bilar i kö för att komma fram, och jag tabbade mej ordentligt)

Topp 100
Har gjort 60 sumoknäböjningar, skulle ha intervalltränat idag oxå, men tiden har inte funnits:/

God natt, hoppas ni får sova gott!
Imorgon kör jag en repris på den här dagen.

Av Iliana - 26 september 2012 19:46

Oj, vilken slappardag jag haft idag.
Har i och för sig gett mina blommor lite ny jord och tvättat fönstren och skurat golvet i vardagsrummet.
Men annars så, har jag bara myst med syster och systerdotter<3
Ikväll blir det armhävningar, 60 st!! Puh, om jag orkar....

Av Iliana - 25 september 2012 16:01

Tjat är mina barn väldigt duktiga på.

Speciellt de 2 yngsta!

Oj, vad Moa har tjatat på pappan sin idag.


Jag och Moa har varit ute i regnet och ridit.

Moa blir bättre och bättre, så roligt :)


Topp 100 idg:

60 st rumplyft.


Av Iliana - 24 september 2012 22:55

Moa mådde inge bra i natt, frös och hade ont i huvudet. Så hon har fått vara hemma med mej. Men hon har varit pigg och mått bra, så vet inte vad det var i natt..

Jag har så in i norden ont i min axel igen, den har ju gjort ont lite hela tiden. Blev ju bara en aning bättre efter sprutan.
Skulle gärna byta ut den....

Annars är det ny vecka och måndag, så vi börjar om på Topp100 med 60 repetitioner...

Av Iliana - 23 september 2012 22:59

Övningsbilden;-)

Av Iliana - 23 september 2012 22:57

Första veckan avklarad!
Lite ont i kroppen har jag, ;-)
Imorgon börjar det om, fast vi ökar till 60 repetitioner och 2 konditionspass:-)

Känner mej väldigt nöjd och har unnat mej tårta idag, från alla 3 sorterna:-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards