iliana

Alla inlägg under augusti 2014

Av Iliana - 24 augusti 2014 21:00

På väg hem.
Är så tacksam och glad för helgens jobb Ronny och Larsa gjort!
Plåt på hela huset!
Så nu slipper jag ligga sömnlös och fundera på om taket läcker.
En lokal snickare har även rivit innertaket i köket och ska byta ut 2 balkar. Så jag hoppas hus-svampen är borta och att virket torkar upp nu.

Massa kvar att göra innan det bli beboligt igen.
Men sjukan i huset hoppas jag är borta!

Älskade Mary-gården <3

Av Iliana - 20 augusti 2014 22:26

Yrsel!
Usch och fy och blä!
Igår var det ganska mycket.
Idag har det varit ganska bra tills nu i kväll.
Vill verkligen inte ha tillbaka det jag hade för några år sedan. Då kräktes jag av yrseln bara jag rörde ögonen :-(
Hoppas det går tillbaka nu!

Idag hade Moa en kompis med sig hem.
Vi stack ut och red en sväng. Första gången jag rider Eldar sen han kom hit.

Sen blev det snabbt iväg på möte:
Utvärderingen av årets byafestival!
Ja, Vi får väl se hur/om det blir nästa år.

Av Iliana - 18 augusti 2014 21:15

Börja jobba igen efter 3 veckors semester.
Riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet!!
Skolan började oxå idag.
Så skönt att komma in i vardagen igen!

Andreas flyttade till Stockholm igår.
Han började skolan idag!
Han ska gå på KTH.
Svärmor hade glömt vad skolan hette så jag fick henne att komma ihåg det:
Kåt-Till-Hundra :-)

Liite överspeedade barn/ungdomar!!!

Av Iliana - 17 augusti 2014 10:05

Jag undrar och funderar på om det är jag som är det stora problemet?!
Eller vad är felet?
Det är enkelt att sitta hemma i stugorna och vilja ha evenemang och aktiviteter. Tycka och tänka!
När det är nåt som händer, så dyker man inte upp ändå. Man stöder ändå inte!

Gröveldalens byafestival är en festival som kom till för att vi här uppe Vill bevara våran fina utedansbana!
Och jag är/var nog den mest drivande i detta.
Men vi är 4 föreningar som står bakom!

Det är riktigt mycket jobb bakom den här helgen och under dessa dagar!

Så när folket inte dyker upp, inte ens de som ALLTID brukar vara ute när nåt händer.
Ja, då funderar jag på om det är jag som är problemet?!

Ett superstort TACK till de som kom!

Och ett än större TACK till Ronny och Larsa som gjort allt pyssel som lätt kunnat glömts bort!

Byafestival nästa år?!
Jag vet inte...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards