iliana

Alla inlägg under april 2015

Av Iliana - 27 april 2015 23:46

Ikväll har det varit små stjärnorna.
11 bidrag med 21 barn.
Tycker alla är så duktig, och modiga!!!
Det är synd att inte alla kan få vinna.

Moster Alla hade sminkat Moa, så hon blev supersnygg ;-)

Bästa Ayla följde även med :-)




I morgon blir det nya äventyr ???

Av Iliana - 26 april 2015 20:07

Idag har jag hunnit med mycket.
Efter frukosten så åkte vi över till "sätern ".
Har tänkt rida dit i sommar, så vi åkte över med stolp och tråd.
Så underbart på fjället, helt underbart före, fast det regnade hela natten.

När vi kom hem, hjälptes jag och mannen till att byta däck på hästtransporten. Snabbt gick det ?

Efter lite kvarg och grädde blev det en lång härlig ridtur med hästarna. Red Goali och hade Perla med som handhäst.
Gick skitbra! Vågade till och med pröva trava med de.
Och de skötte sig exemplariskt!
Bästa superunderbara hästarna!!


Och vikarie är fixad, och Linus har fått ledigt. Nu ska bara moa få ledigt också

Av Iliana - 25 april 2015 15:50







 

Nu är hon på väg, Sassy, Moas nya ponny.

Äntligen!



 

Men hon kommer fel dag!

Har haft superstora problem att hitta en vikarie åt mej.

När jag väl fått tag i en, så kommer inte ponnyn då. Utan det drog ut på tiden...


Så på måndag har jag ett stort problem att lösa, igen...

Jag måste vara i Strömstad på onsdag, alltså behöver jag en vikarie onsdag och torsdag...



Av Iliana - 11 april 2015 21:55

Idag dog touchen på telefon.

Kan inte komma in på den överhuvudtaget...

Jag har hela mitt liv i telefonen, möten, födelsedagar, telefonnr, bilder, fb, instagram.

Värst är mina möten, vet att jag har ett på tisdag....


Och internet har legat nere flera dagar och kom inte tillbaka förrän i etermiddags.


Har beställt mej en ny telefon, efter att ha pratat med Andreas ( min smarte och duktiga son   )

Det blir en ny Xperia, gillar ju Sony!

Men hur sjutton ska jag klara mej utan telefon tills den kommer?????



Annars har jag haft en väldigt bra vecka, om man bortser från mina ögoninflammationer!

Först har Ylva och Marie varit uppe några dagar, vi träffas alldeles för sällan!!!

Men nu ska vi ha en återträff, nu när det gått 13 år sedan gymnasiet    (intern skämt)


Senare i veckan kom Marika, Anders, Erk och Thea.

Så igår kväll blev det mys i deras stuga, med god middag och vin.

Alldeles för mycket vin....

Men jäkligt trevligt hade vi   


Snodde Ayla i onsdags eftermiddag, hon och Thea fann varann ordentligt. Oj, så roligt de haft! Ridit och myst med hästarna. Och busat massor!!


Blir inga bilder, de är ju låsta i telefonj...vln   



Av Iliana - 6 april 2015 19:34


i lördags så for vi över till sätern.

Massa bus och lek och spel blev det.

På söndagen så blev det lite pimpling, och lite fisk fick vi :)


Bestämt blev det att i ska rida dit i sommar, så jag ska åka dit med stolp och tråd så det finns där :)


 


                           

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards