iliana

Alla inlägg under oktober 2013

Av Iliana - 30 oktober 2013 18:51

Här inne har det varit tyst!

Så tyst!

Anledningen är att jag inte orkat/ haft lust att blogga.

Förra veckan miste vi min morbror.

Det har tagit hårt. Han var bara 7 år äldre än mej och har i perioder betytt en hel del för mej.

Eftersom vi till och från bott ihop i flera omgångar sen jag var liten. Han var den där storebrodern som jag alltid önskat mej. Fast han var dålig på att ta hem snygga kompisar ;)


Det värsta är att när vi skildes sist så var det inte i samspel.

Vi hade gått varann på nerverna och var rätt trötta på varann.

Jag hoppas att han innerst inne ändå visste att han alltid varit min favorit  


Jag hoppas och tror att där han är nu, är lycklig med sin älskade Tjejen  


Av Iliana - 21 oktober 2013 18:46

Idag följde jag Line till Norge och fick rida hennes häst.
Och hoppa fick jag med!!! Högre än jag gjort någon gång förut.
Eldar är lik Speedy på flera sätt. När Speedy var yngre. Fast Eldar är inte intresserad av fåglar o naturen som Speedy är ;-)
Görskoj, var det i alla fall!!!

Annars då?
Jo, idag fastar jag.
Har gått väldigt bra hela dagen. Massa energi och inge hungrig.
Fast nu börjar jag bli skithungrig!
Så nu vill jag gå o lägga mej, så jag får äta frukost snart :-D


Till er som undrar, så fastar jag bara för att gå ner det kilot jag gått upp på allt äckligt godis jag ätit dem sista tiden...
Och jag hoppas de är borta imorgon, och att jag kan sluta med så mycket godis!
Är väldigt nöjd och stolt över att jag kunnat hålla samma vikt ett halvår!!

Av Iliana - 17 oktober 2013 00:19

Jaja. Jag kommer ju...

"jag är kung och baldur min tron"

Går väl mellan er då.

Nä, nu struntar jag i er!
Här finns det faktiskt mat:-D

Varför måste jag stå i hagen, när Speedy står på gården och äter gräs?!

Fick värsta lyxfrukosten av min älskade man i morse <3
(han fastade igår)...

Våldgästade mannen i grävmaskinen.
Eh, lite trångt...

Av Iliana - 15 oktober 2013 18:48

Varför ska det vara så svårt?!
Varför i hela helvete ska man gå i motlut.
Jämt?
Blir så förbannat trött på skiten!!
Hur svårt kan det vara?

Av Iliana - 13 oktober 2013 23:03

Inga ord behövs!!
En härlig, bra dag!
Gubben är fortfarande i skogen:-/
Och i kväll har jag nytt sängsällskap;-)
Söta goa Ayla. Hoppas hon sover gott med både Sessan och Bobbo trängandes i sängen :-D

Av Iliana - 13 oktober 2013 00:51

Idag har jag och de 3 yngsta barnen varit på fjället.
Superhärligt väder, och det är mitten av oktober snart!
Mysigt hade vi det i alla fall!!
Kolla in bilderna så ser ni ;-)

Direkt Vi kom hem, så fick jag hoppa in o lastmaskinen och köra till Storsätern för att lassa på sand åt Ronny i lastbilen.
KUUL!!!

Efter middagen så drog vi ner på byn för att överraska Angela som fyller 30 på tisdag.
Vi var ett gäng som samlades hos John.
Överraskad blev hon:-)
Tyvärr så dog mitt batteri så jag fick inget kort därifrån...

Emelie blev kvar på festen.
Sist jag hörde något från John, var att de skulle ha tequilarace. Så hon mår nog inte så bra imorgon...


Dags att krypa ner och sova bredvid Moa nu. Imorgon får jag äntligen sova tillsammans med min man igen :-)
God natt <3

Av Iliana - 12 oktober 2013 00:54

Har haft trevlig tjejkväll ikväll.
God mat o dricka o en massa skratt och prat.
Precis som det ska vara:-D

Jag o Ronny åkte ner på byn o handlade och hämtade upp Moa o Emelie.
Det var bara det att Emelie tog bilnyckeln och Moa satte sig fram...
Så jag och Ronny fick lov att sitta i baksätet om vi skulle med hem ;-)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kramas med Moa.
Älsklingen är i älgskogen:-/

Av Iliana - 10 oktober 2013 16:33

Har slavat för min man idag.
Byggt lådor och lagt avloppsrör.
Inte det lättaste på hans fastedag...

Andreas drog till Örebro igen..
Blir tomt när han inte är hemma.

Imorgon ska jag ha tjejkväll. Ska bli roligt och trevligt.
Fast har precis fått höra att gubben drar till skogen imorgon, över helgen...
Och Svärföräldrarna drar bort över helgen.

Tur Emelie kommer hem. Så får hon både vara chaufför och se till Linus o Moa imorgon ;-)
Antar att jag får muta henne lite..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards