iliana

Alla inlägg under december 2013

Av Iliana - 31 december 2013 00:47

Stort tack till dej som ringde för omkring 5minuter sedan!
Både jag o min man har klockorna ställda väldigt tidigt imorgon bitti.
Vi uppskattade verkligen att bli väckt halv 1 på natten!
Vi tycker det är helt okej att du inte ens ber om ursäkt för att du ringer mitt i natten.

Ditt beteende kan inte ens ursäktas av att du är aspackad, då du är nykter.
Alltså måste du bara ha djävulskt dåligt koll på hur man agerar socialt.
Man ringer normalt inte till folk man inte känner mitt i natten!

Av Iliana - 30 december 2013 22:38

Har jobbat idag.
Gjorde smörgåstårta åt de äldre. Det är nyårsmat:-)
Hoppas o tror att den blir supergod:-D

Goali är lite bättre idag. Svullnaden har gått ner en aning. Och andningen är bättre. Han har fått vara ute idag och det tror jag han tyckte om.
Veterinären ringde idag och var lite förbryllad över blodprovet. Det visade inga tecken på infektion. Men det var mycket vita blodkroppar..
Hon skulle höra med nån som vet mer on det o återkomma.

Ronny har sålt min skoter! Utan att fråga mej... Igår sa jag hej då till den. Idag finns det en ny skoter på gården. Jag har inte sett den än.

Trodde jag skulle få sovmorgon i morron. Det görsnöar ute!! Så klockan är ställd på halv 6. Jag och min pistmaskin ska umgås ;-)


Av Iliana - 30 december 2013 00:07

Tydligen kan det vara en allergisk reaktion på tex svamp på klöver...
Går i så fall tillbaka av sig själv efter 36 timmar.
Veterinären ska höra av sig imorgon igen.
Min lilla puppu <3

Annars mår jag inte superbra kan man säga.
Halsen känns helt sönder och dryg hosta har jag. Positivt är väl att jag inte har nån feber nu..


Av Iliana - 29 december 2013 16:05

Min häst är sjuk!
Väntar hit veterinären när om helst.
Tack Veterinärerna i Drevsjö för att ni finns och alltid ställer upp.
Emelie o Moa skulle ut o rida då de upptäcker att Goali är supersvullen i halsen o har svårt att andas.

Nu väntar vi och håller alla tummar o tår att det inte är nåt allvarligt!

Av Iliana - 28 december 2013 22:08

Igår jobbade jag dubbla pass
Först ordinarie jobbet
Sen hoppade jag in extra. Och förvandlades till en bitch! Var tvungen till det för att vända ett kaos till något som det går att jobba i :-)


Uppe med tuppen idag och körde spår och backe! Älskar min pistmaskin! Får ont i magen när jag tänker på att andra snart ska ta över körningen....

Hursomhelst så var jag hemma till strax innan 12 och hamnade o soffan.
Vaknade sjuk, feber o halsen är söndertrasad.
Och med värsta mensvärken! Blä!!!

Av Iliana - 26 december 2013 23:05

Ikväll fick jag med mej syrran på skidtur.
Alltid så segt att ta sig ut första gången på säsongen.
Men nu är den gjord.
Och så gött det känns.
Superbra glid och fäste!

Av Iliana - 25 december 2013 22:58

Helnöjd över julaftonen igår.

Vi var 17 st. Mycket liv, mat och kärlek!

Tomten kom så klart oxå.

Roligast är ju ända att se de små barnen få sina julklappar och bli såå glada.

Här är några bilder från igår:

     

Tomtemor ser ut så här:

 

Lite djur ska det vara oxå :)

     


Puss och kram till alla ni som var här igår! Älskar er  


Av Iliana - 24 december 2013 08:05

Har lyckats slarva bort en kommentar jag fått här på bloggen ang Baldur!!

Så jag efterlyser Rebecka och hoppas hon hör av sig igen!

Vill verkligen höra mer om hur vi kan ställa ut Baldur.

Maila mej i så fall:iliana300@hotmail.com



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards