iliana

Alla inlägg under oktober 2010

Av Iliana - 30 oktober 2010 20:06

Har spökat ut barnen ikväll.

Linus blev inlindad i toapapper som en mumie.

Det blev ett svart och två vita spöken med en massa sår i aniktet av Moa, I och E:)


Det är bara Linus som är vaken nu, de andra sover:)

Jag ska fortsätta att måla och hoppas Ronny kommer hem och fortsätter med taket.


Av Iliana - 30 oktober 2010 08:52

I onsdags kväll kom jag o min man överens om att köra natrilett/naturdiet.

Vi började i torsdags.

Ärligt talat, så hade jag hoppats att han skulle bryta o säga att "nä nu skiter jag i det här, jag vill ha mat".

Visst vi äter ett mål om dagen. Men trodde ändå att han skulle bryta.

Nu går vi in på 3dje dagen, jag håller på att hungra ihjäl!

Jag vill äta en massa mat o onyttigt!

Men jag kan inte bryta, inte före Ronny!


Men hur ska jag få honom att bryta?


Av Iliana - 29 oktober 2010 23:05

Idag har Ronny hållit på med köket nästan hela dagen.

Jag har varit på byn o pratat skit med Alex. Så har jag köpt mera färg:)

Vi ( ialla fall Ronny) håller fortfarande på o slipar o målar.

Det blir så fint.


Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället som jag kan berätta om:(


Skit, nu upptäckte han att jag försvunnit, måste fortsätta.


Bjuder på  vinterns första snögubbe som Moa gjorde i onsdags. Linus hjälpte till lite;)

    


Av Iliana - 27 oktober 2010 22:32

Se hela bilden

Eller man kanske inte kan kalla det matproblem, utan mer stoppa i munnenproblem!

Det har jag!

Fast nu ska det bli ändring!

Från o med imorgon, så bjud mej inte något som går att äta, tack!






Av Iliana - 27 oktober 2010 14:33

Jag är verkligen såå värdelös på att snickra.

Jag skulle bara enkelt snickra ihop en sida o ett tak till boet åt kaninerna.

Men jag suger!

Ronny höll på i garaget och jag i verkstaden, det ligger vägg i vägg.

Jag spotta, svor, skrek o slog extra mycket med hammaren, för spikarna vill ju inte som jag vill. Nä, de ska jävlas och kröka sig  

Så blir Gubben sur för att det låter så förskräckligt  när jag håller på.

Men inte kommer han o hjälper mej inte.

Jo, när jag lugnat ner mej o det började gå bra. Då kommer han och ska vara hjälpsam. När jag inte ville ha hjälp.

Svårt att leva med mej, jag blir aldrig nöjd  


Hursom, så blev det väldigt bra. Jag hoppas att Nettan, Linnea och Gry ska trivas oxå  


Nu, blir det läxläsning med småttingarna


Av Iliana - 26 oktober 2010 17:35

Idag blir det pizza med solisar, feta, tomat, mozarella, champisar o lufttorkad skinka på, mums


Imorgon kommer nog min plutt hem  


Nu är pizzan klar


Av Iliana - 26 oktober 2010 13:35

Har varit ner till arbetsförmedlingen idag.

Det är verkligen någonting jag inte tycker om  

Har varit arbetslös 2 veckor, och hade väl hoppats på ett under så jag skulle slippa det.



Av Iliana - 25 oktober 2010 19:24

Det blev ingen flytt i kväll. De kommer inte förrän nästa måndag.

Men då hinner vi förhoppningsvis att måla klart taket innan:)



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards