iliana

Alla inlägg under december 2011

Av Iliana - 31 december 2011 15:46

 

Japp, då har vi fått gratis reklam i Land oxå 


RIP

Av Iliana - 31 december 2011 10:01

Ett meddelande på wordfeud, och jag fick en chock.


Så otroligt tragiskt.

Det var inte så länge sedan jag träffade dej.

Vi stod i Falun och såg Daniel Bodin hoppa med skotern.

Din son och din nya kärlek var oxå där.

Jag lider med din familj och dina vänner.


Vila i frid

Av Iliana - 30 december 2011 21:46

Just nu känns det som jag sitter i en downspiral.

Har inget att berätta...


Önskar er alla ett gott slut!

Och gott nytt år, om vi inte hörs innan dess.

Av Iliana - 29 december 2011 21:31

Jag fick VG på provet på företagsekonomin.

Även VG på hela den kursen  

Jag är super glad för det!!!


Annars händer det inte så mycket här.

Skottar snö, sätter på värme, vatten och varmvattenberedare åt turister.



Idag hade jag 5 barn här. De lekte och hade så kul.

Åkte skoter och var lyckliga 


Emelie och Patrik har varit ute och åkt skoter en del.

Han är trevlig  Det bästa är att Emelie är på så bra humör  

Imorgon drar de vidare. Jag hoppas att Emelie kommer hem en sväng till innan skolan börjar 

Andreas kommer i alla fall hem efter nyår igen  


Linus letar efter en pekmobil. Han ska köpa för sina pengar. Får se vad det blir...

Moa har blivit sig själv igen 


ha de gött!!!

 

Av Iliana - 27 december 2011 22:17

Nu när julstressen lagt sig och tomten varit här, så har jag äntligen tid för er igen 


Innan jul så satt jag och sydde julklappar till flera av familjemedlemmarna.

bland annat grytlappar, spishanddukar och en jättekudde till Emelie.


Malin och Ali kom på torsdagen innan jul.

Julafton flöt på och blev lyckad. Vi var 15 st här, kul kul   

Barnen fick ett stort air hockey på morgonen och flera spel till kinect, så det var fullt med aktiviteter.

Träningsvärk led vi alla av efter helgen. Men så kul 


Söndagen blev det en skoterutflykt.

Det var lite lite snö och blåste en hel del på fjället, men alla var glada och nöjda.

En hel del fastkörningar blev det oxå. Och avflygningar 


Jag gick in i en liten depp igår efter Malin o Ali åkte. Dels för att dagarna gick så fort och sen för att jag varit uppe i varv så många dagar och helt plötsligt bara är det tomt och inget att göra.


Fast det gick över idag. Oj oj oj, så mycket att göra. Massor att skotta, puh.

Än mer imorgon.


Emelies kille Patrik kom nu ikväll och ska vara här några dagar.

Kul att få lära känna honom lite mer. I somras hann vi knappt träffa honom ju.


Bilder kommer att komma, senare nån dag. Måste ju visa vad jag sydde  

Av Iliana - 22 december 2011 09:54

Satt uppe till kl 1 igår natt.

Höll på med en del julklappar.

Detta resulterade i att vi försov i morse.

vaknade halv 9.

Tur det är en kort dag och sista dagen före jullovet.

Så förhoppningsvis så missar inte barnen så mycket.

Kändes stressande att köra ner de till skolan, när skolbussarna ska gå hem 11.30


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag kommer min kära systeryster från den stora staden och hennes man 


Av Iliana - 21 december 2011 22:28

Jag har köpt en juklapp till mej själv  

Och nu äntligen kom Ronny hem med den.

Åh, så kul att få pröva den.

Det är en vibrationsplatta, en sån där man tränar på:)

Bild kommer, kanske senare.

Har inte tid mer nu, ska hämta in den   

Av Iliana - 21 december 2011 21:45

Världens bästa mamma fyller år idag, hipp hipp hurra 

 

Ikväll så skulle Ronny och mamma på middag med FRG.

Linus blev väldigt svart i ögonen när han fick veta att pappa inte skulle med hem, utan skulle på middag med mormor.

Till Ronny sa han att det nog är bäst han följer med hem.

När vi satt i bilen sen sa han:

Varför ska pappa på middag med min GAMLA MORMOR?!

Hahaha, stackarn , lite arg på både pappa och mormor, tror jag.

Och Moa: Tänk om de blir kära!

Fick tala om att de var många som skulle dit, att de inte skulle äta själva. 

Sen for vi in till Lodjuret o åt en sen middag. Middagen för FRGarna var där oxå, så då fick han se att det var lugnt.


Har varit till Särna idag. Köpte 2 superfina tomtar av Stina.

Lämnade även kalendrar där, så om nån är intresserad i Särna finns de alltså i Håkas shop

Finns även på Konsum i Idre nu.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards