iliana

Alla inlägg under mars 2011

Av Iliana - 31 mars 2011 23:02

En fråga till både killar och tjejer.

Vad tycker ni är snyggast/sexigast?

En naken kille eller en kille i underkläder?

En naken tjej eller en tjej i underkläder?

Självklart så beror det på hur personerna ser ut, men tänk er någon som ni tycker är snygg.


Personligen så tycker jag att det är snyggast med en kille i snygga underkläder.


Detta är helt oseriöst inlägg.

Men jag har inget att skriva om  

Av Iliana - 30 mars 2011 23:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 29 mars 2011 19:43

Är inte staten ett jävla pundhuve?!

De stackars björnungarna som blev avlivade idag.

Bara för att det inte kunde tas ett beslut fortare.

Och vad då vänta och se om björnhonan kommer tilbaka till idet.

Hur många människor är det som satt sin doft i  och omkring boet?

Och hur långt hade de skrämt bort mamman på skidor innan de visste att det fanns ungar i idet?

Tacka faan för att morsan blev förbannad när hon blir väckt av skidåkare som dundrar över boet.

Nu gick det som tur var bra för grabben.

Kunde de inte ha fått gått bra för björnungarna?!


Nej, jag tycker att Orsa björnpark kunde ha fått chansen att hjälpa björnungarna.

Hade det inte gått så hade ju utgången blivit den samme, förutom att man faktiskt hade försökt innan man tog beslutet om avlivning.


Bye the way,

Jag och Linus har lunginflammation!!!

                                                  
      Hurra! 


Av Iliana - 28 mars 2011 15:48

Känns som att det går åt helvete.

Har ingen som helst positiv känsla i kroppen.

Har bara fastnat och kommer inte framåt.


Jag hoppas att det bara känns så här för att jag verkar aldrig bli frisk, orkar fortfarande ingenting.

Men är rädd för att det inte är så.

Av Iliana - 28 mars 2011 12:02

Syrran skriver om otrohet på sin blogg.

Om hur det retar upp henne hur folk resonerar.

Och jag håller med henne.


När det kommer till lilla Idre med sina få invånare så är det en himlans massa otrohet.

Det är helt sjukt att vissa kommer undan med det, för diskreta är inte deras starka sida.

Visst har väl vissa blivit påkomna och vissa förhållanden lösts upp, medans de finns en hel del som väljer att blunda och går vidare.


För några år sedan så berättade jag för en tjej att hennes kille var otrogen. Som vanligt visste alla det, utom hon. Jag tyckte inte att det var just, för tjejen ifråga tyckte jag mycke om. Det tog slut mellan de, hon har en liten familj nu och han har oxå en familj nu. Vet inte m han är trogen mot den nya.


Jag har inga problem att tala om i fall jag ser någon vara otrogen.

Hur tänker/gör ni?


Av Iliana - 27 mars 2011 19:27

Min söta lilla syster fyller 20 år idag!

Det var inte alls länge sedan pappa ringde och talade om att jag fått en lilla syrra.

Känns det som.


Ett stort grattis till min älskade lillsyrra

 

Av Iliana - 26 mars 2011 15:38

Jag tycker döden är hemsk.

Det är därför jag inte klarar av att jobba på hemtjänsten och det var därför jag slutade som personlig assistent.


Tänk er att dö och ingen saknar er. På 3 år!

 http://aftonbladet.se/article12787281.ab


Av Iliana - 25 mars 2011 21:48

Skulle gärna skriva om något roligare, men saken är ju den att just nu så är det bara hosta, feber, värk i kroppen och sömn som fyller mitt liv.


Den här veckan är de bästa från södra Dalarna här.

Linus säger ofta "varför ska jag vara sjuk den här veckan? varför nu?"

Och så svär han en hel del oxå. Han är så besviken.

Precis som jag.

Vi har orkat vara uppe några korta stunder igår och idag, men sen däckar vi igen.

Till middag idag tog vi en varsin alvedon innan maten, för då satt vi bara och frös medans febern steg igen::(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards