iliana

Alla inlägg under juni 2012

Av Iliana - 28 juni 2012 22:39

Har alltid tyckt att hes röst är sexigt.

Alltså, medfött heshet.

Inte som jag är nu. Kraxar som en skadeskjuten kråka  

Det känns som min hals är ett enda stort köttsår!

Har skitont! Inte blir det bättre av den eländiga hostan.

Nä, nu vill jag bli frisk. Så jag kan börja på att röra mej igen efter semestern

Känns som om det behövs!!!



Jag o svärmor var till Lima idag och hämtade en bebis åt de.

En liten brun sötnos vid namn Molly.


Av Iliana - 25 juni 2012 20:19

Ok, nu har Andreas fixat in bilderna i datorn. Vad skulle jag göra utan den smarta sonen  

Det är rätt många bilder, därför så kommer de att komma i flera inlägg eftersom.

Men idag bjuder jag på dessa!

                   

Av Iliana - 24 juni 2012 17:52

Igår vaknade jag upp med feber och superont i halsen.

Ronny var oxå dålig, så det blev en riktig slappardag. Sov mest hela dan.

Idag kände jag mej en aning bättre.

Så jag fick hjälp av Andreas och Linus med bord och bänkar som skulle tillbaka dit vi lånat de.

Sen fick vi en påminnelse om att det var aktiviter vid Floås-sågen.

Så jag, Andreas, Linus och Moa åkte dit. Massa folk, trevligt!

Åt jönnbröd och gick tipspromenad.

Lite bilder blev det med:

              klicka på bilderna så blir de större  


Hemma blev det bild på Bobbo oxå, men det var svårt eftersom han inte ville vara still  

   

Av Iliana - 24 juni 2012 17:20

I onsdags bestämde jag att vi skulle bjuda in till midsommarfest.

Jag har inte velat bestämma det innan, eftersom jag inte visst hur det skulle bli när vi kom hem från Cypern


Om jag får säga det själv, så blev den lyckad!  

Alla fick ta med sig mat och dricka själva, så ordnade vi med grill och aktiviteter.


På förmiddagen innan folket skulle komma så blev molnen oroväckande mörka.

Så det blev till att ordna på logen. Det blev superbra med långbord där!


Jag hade ordnat till en tipspromenad och lekar så vi fick fram svaren.

Och självklart blev det midsommarstångsklädning och dans runt.

Fast de enda barnen var Linus, Moa och lilla Ayla, men på midsommar ä vi alla barn, eller hur  


Lite bilder:

Bobbo hjälper Maritha med blommorna  

Killsnack  

Små groddorna..



Björnen sover... 



Tjejsnack  

  Turturduvorna  

  Finaste Ayla  

  Mam, John, Moa och lilla Ayla  

  Mossibus  

 Plutten   

  Alla hungriga efter alla lekar   

Klicka på bilderna så blir det större  


Av Iliana - 21 juni 2012 22:44

Ja, vi är tillbaka efter en underbar semester.

Har tagit massa bilder och filmat.


Men tyvärr så funkar inte min kortläsare, så jag kan inte visa er än.

Och tyvärr så har jag troligtvis kristallsjukan.

Har känt mej konstig i huvudet i ca 2 veckor, men nonchat det.

Det funkar inte längre, då jag är super yr emellanåt  

Så en längre uppdatering med bilder kommer när det lugnat ner sig uppe i knoppen, och en kortläsare är införskaffad!


Önskar er alla en trevlig midsommar!!!

Av Iliana - 6 juni 2012 11:23

Snart bär det av.

Men känner mej själv, så därför sitter jag här med färg i håret 

Har sprungit 1.5km på morgonen. Jag är superstolt. Eftersom jag bara lyckats springa en låt i taget förr.



Något som är väldigt skönt att åka ifrån:

Det är att Zita skenlöper och King gnäller och är allmänt dryg.

Det ska bli skönt att slippa!


Ok, får se hur det blir med uppdateringarna nu i 2 veckor framöver...


Ha de bäst  

Av Iliana - 5 juni 2012 18:49

Tror jag har packat klart allt.

Imorgon börjar vi resan.

Tjoho, vad skoj!!


Ikväll är sista avsnittet på DH.

Känns ju lite sorgligt. Har ju ändå följt serien i 180 avsnitt, nästan.


Fast det är bra att sluta i tid, så det inte blir en typ "Glamour" med tusen och åter tusen avsnitt.

Den serien kan man hoppa in i när som helst. Enda man funderar över är vem Ridge valt av Taylor och Logan.

Ja, jag har följt den serien förr. Och ibland råkat komma in till svärmor när hon sett på den.

Och det är samma handling fortfarande...


Nähä, åter till listan " att göra innan vi åker"

Av Iliana - 4 juni 2012 19:59

Ja, inte är jag stressad längre.

Fast jag inte alls har allt klart!

Och fast det bara är en dag kvar.


Har i alla fall beställt en smörgåstårta till på fredag.

Och det var ju tur jag gjorde det idag, för de var nästan fullbokade.

Enda stressen jag känner är att jag tror jag håller på att bli sjuk.

Kroppen är alldeles seg och jag skulle kunna sova när som helst, ståendes 


Nähä, gå och göra nån nytta nu då. Hänga tvätten tex  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards