iliana

Alla inlägg under oktober 2012

Av Iliana - 30 oktober 2012 23:49

Så mysigt med Sessan, som ska ligga på mej varje kväll/natt=)
Varmt och gott blir det<3

Bjuder på bild på min dubbelhaka;)

Sov gott!!

Av Iliana - 30 oktober 2012 18:29

Av Iliana - 30 oktober 2012 18:28

Idag har det varit en härlig vinterdag!
Blå himmel och sol.
Moa och Baldur har ridit runt Björnliden, jag var givetvis med=)
Hur som helst så går det jättebra!
Moa fick lite mer självförtroende i och med att hon fick Baldur att stanna där vi bestämt direkt efter trav.

När vi kom tillbaka så tog jag de stora hästarna på en promenad. Har varit orolig att det ska vara för halt åt de eftersom de inte har skor på.
Men det gick bra!
Väldigt spralliga och heta. Helst skulle de nog velat springa hela tiden=)

Jag fick en väldans massa motion.
Var helt svett när jag kom hem =)

Av Iliana - 29 oktober 2012 22:34

Har haft en orokänsla i magen i flera dagar nu.
Tycker inte alls om det!!

Av Iliana - 27 oktober 2012 23:29

Idag tog älskade mannen fram skotern åt mej. Så jag kunde köra ner vatten till hästarna och hämta ved.
Åh, så skoj=)

Moa har ridit idag. Första gången sen olyckan. Jag tror att jag var mer nervös än hennes. Men det gick jättebra.

Både Linus och Moa följde med farmor och farfar på skoterns dag i idre idag.
Linus kom hem och var glad över nya skoterkläder han fått=)
Och Moa över nya lila skoterstövlar=)

Själv var jag hemma och sydde 2 kuddar till våran säng. Gillar tyget, men det blir nog 2 till i svart;)

Andreas kom hem lagom till middan. Han har ju varit i Mora och skrivit högskoleprovet idag. Tror det gick bra=)

Av Iliana - 26 oktober 2012 18:45

Moa har varit i skolan både igår och idag till hennes glädje. Hon älskar skolan, och vill inte vara hemma i onödan.

Speedy mår mycket bättre. Fortfarande svullen, men pigg och glad=)

Baldur har ingen feber. Han går på både antibiotika och smärtstillande. Älskar när Moa kommer och borstar och pysslar om honom.

Goali är lika sprallig som vanligt, vill vara med när Baldur tvättas och Speedy lindas om( i benen).

Imorse hade det kommit ca 15 cm snö.
Ungarna överlyckliga.
Nu i kväll när vi var ute m Baldur var det snöstorm.

Andreas har åkt till Mora. Han ska skriva högskoleprovet imorgon. =) Hoppas det går bra, för min intelligenta son. Men det gör det säkert!
Jag skulle nog inte klara det:-S

Emelie ska till Stockholm och fira Ariella som fyller 18 nästa vecka. Herregud, vad tiden gått!

Ronny skottar snö fortfarande, han var hem och åt middag. Han har varit ute sen tidigt i morse.

Ikväll blir det mys framför tvn och se på x-factor.

Av Iliana - 24 oktober 2012 15:21

Eller inte!
Baldur har feber och såret efter kastreringen svullet.
Varför stod jag inte på mej om antibiotika?!
Åh!!
Tur det finns vänliga och hjälpsamma människor i Norge<3

Om man summerar de senaste 2 veckorna med:
Hög feber på Speedy
Moas avramling på Baldur
Moas otäcka fallolycka under Goali
Och nu Baldurs feber och svullenhet så borde det vända och bli superbra snart?!

Eller?
Vill inte ha mer skit nu!

Av Iliana - 24 oktober 2012 09:02

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards