iliana

Alla inlägg under juni 2011

Av Iliana - 30 juni 2011 23:04

Som ni vet så har jag ju blivit moster till världens sötaste lilla tjej, så jag ber om ursäkt för de dåliga uppdateringarna 

Men saken är den att jag blivit förälskad i denna lilla tös 

Så hela dagarna på jobbet längtar jag tills vi stänger så jag kan åka och titta till henne=)

Ronny har frågat om jag inte vill vara hemma, för jag kommer aldrig hem.

Jag är en väldigt stolt moster till lilla Ayla 

 


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag for kaninerna.

Jag kommer att sakna de 

Snart får deras matte tillbaka sina små liv 

Tack för lånet Märit:)


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är himlans tyst och tomt fortfarande.

Men barnen i Örebro verkar ha de bra, de badar hela dagarna.

Imorgon kväll kommer jag att få se de igen 

Längtar efter alla mina 4 barn!!!    



Och vi ska åka till mitt/vårt älskade Marygården i Sandarne  

Farmors älsklingplats på jorden när hon levde


Men först en lång arbetsdag:)

Av Iliana - 28 juni 2011 21:43

Till en liten tjej. Hon är såå söt! Ville inte alls gå därifrån idag.

Ayla 27/6-2011

 

  Stort grattis till Angela och Song  

Av Iliana - 27 juni 2011 19:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 26 juni 2011 21:00

Fredag hade vi en lyckad midsommarfest, med lekar, tipspromenad, god mat, dans runt majstången och trevliga människor.

Vissa hann även med att bada i badtunnan som var varm vid midnatt 

Däribland var både Moa och Linus  Men så sov de till kvart i 11 dan efter oxå.

( Jag ska få bli gudmor till en söt liten kille )


Lördagen så for Mats i väg och hämtade lite harr 

Vi andra packade och gjorde allt klart tills han kom tillbaka.

Sen la vi i båten och for upp till stugan. Det blåste en hel del på sjön.

Alla var dyngsura när vi kom fram 

Men det gjorde inget. kläderna torkade snabbt i värmen från kamin 

Satt ute och eldade och mös hela kvällen.

Harren var supergod!

Såg solnedgången och den var så vacker.


I  morse vaknade vi till blå himmel och solsken.

Det var alldeles vindstilla på sjön.

Helt fantastiskt. 


Hem till verkligheten igen.

Hjälpte Moa och Linus att packa, de har fått följa med storebror på en liten semestertur. Världens snällaste Andreas  

Huset är tyst och tomt utan några barn hemma  



Ett stort tack till familjen Winges (våra välbehövliga blåslampor ), för de här dagarna.

Av Iliana - 23 juni 2011 23:54

Har haft en underbar kväll.

Eldat i slogbua och grillat korv, en massa historier och en hel del sång. Mest snapsvisor;)

Måste ju sjunga upp sig till imorgon, inte för att jag dricker snaps. Men jag sjunger väldigt gärna=)

Imorgon blir det en hel del folk, kul.

Min första planerade midsommarfest.

Sen på lördag så åker vi på en minisemester:)

Ska bli skönt.


Nu ska jag sova, så sov gott allihopa:)

Av Iliana - 23 juni 2011 09:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 22 juni 2011 20:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 21 juni 2011 20:43

Igår hade vi på golfkrogen möte med chefen.

Det har varit många turer hit och dit.

Men efter mötet igår känns det som att det kommer att bli så bra:)

Jag kommer att jobba tisdag-fredag och vara ledig lör-mån.

Alltså kommer vi kunna åka till Sandarne ibland=)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har även startat ett företag=)

Enarssons Stugservice heter det.

Det känns superbra.

Just nu funkar det att jobba samtidigt, vi får se hur det kommer att bli i vinter.

Väldigt spännande är det  alla fall


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards