iliana

Alla inlägg under december 2014

Av Iliana - 28 december 2014 23:31

Detta tips är till alla som rider.
Och som har kalla bett på vintern!
Jula säljer handvärmare som går att använda flera gånger.
Bara koka upp i vatten, så är den som ny igen.

Vi lägger dessa på betten innan vi börjar rykta hästarna, och när det är dags att tränsa, så är betten varma och goa :-)

Av Iliana - 23 december 2014 00:51

Idag när jag kom hem, var granen inne och så fin!
Nu klockan alldeles för mycket!
Men alla paket är inslagna och tjälknölen i ugnen.

Så god natt!

Imorgon kommer syrran med familj, tjohoo!!! Eller, ja. Det är ju den här dagen de kommer, fast senare ;-)

PS
Är det inte förbannat synd att "Sveriges värsta bilförare" är slut?!
Shit, vad jag skrattade ikväll :-D

Av Iliana - 22 december 2014 00:19

Mamma fyller år idag, hurra hurra hurra!!!!


Idag har vi varit ute och åkt pulka och bob.
Så hann vi rida oxå. :-)
Himlans mysigt att Andreas är hemma <3


Måste ju sägs att Perla börjar bli fin i kroppen.
Har ju inte velat ta helbild på henne, för hon har verkligen sett eländig ut!

Av Iliana - 16 december 2014 22:59

Idag gjorde vi skolans barn lyckliga!
Vi serverade julbord!
Med julmust!
Väldigt uppskattat :-D

På eftermiddagen har jag haft trevligt fikabesök!
Nya bekantskaper!
Supertrevliga!!


Så har jag pratat med min syster.
Hon har bra saker att säga...ibland :-D
Hehe, nä då!
Hon är bra att ha <3

Av Iliana - 11 december 2014 03:25

Ikväll var jag på julbord med jobbet.
Jättetrevligt, gillar verkligen mina arbetskamrater!

Klockan är 03.20 och jag har varit vaken 1 timme nu och kan inte somna om :-(

Alldeles för mycket i skallen. För många funderingar..

Det kommer bli en lång dag imorgon :-(

Av Iliana - 3 december 2014 18:34

Så jäkla jobbigt nu!!!
Det kan väl ses skit-idiotiskt att utsätta mej för detta nu, speciellt nu före jul.

Men måste verkligen ta en sockerpaus!
Mitt sockerberoende har accelererat till ett gigantiskt beroende.

Det är 3dje dagen. Och shit vad jobbigt det är idag...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards