iliana

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Iliana - 20 augusti 2011 22:13

Har seriöst funderat på att man skulle sätta ihop en revy!

Jag tror det skulle bli succe.

Är det några fler än jag som är sugen på det?

Skulle vara riktigt kul att sätta ihop en liten grupp som kan skriva ett manus.

Tror att det finns en hel del människor på den här byn som mer än gärna skulle ställa upp och spela 

Särna har ju en nyårsrevy!

Kan inte vi ha en Idrerevy då?

Av Iliana - 20 augusti 2011 21:18

Härlig sovmorgon innan jobb några timmar.

Sen blev det lite städat här hemma, det är verkligen behövligt kan jag säga.

Är långt ifrån klar!

På inrådan från mn älskade mamma har jag suttit och skrivit ner en lista på allt som behövs göras. En lång lista blev det 


Tänkte ha grillat ikväll. Men pga att Ronny inte riktigt känner sig kry så blev det inget.

Vi får ta det imorgon istället.


På tal om imorgon, så har Andreas tänkt att åka. Först till Per, sen Stockholm för att plocka upp Maximillian innan Kiruna står för slutmålet.

Känns som vanligt i mitt hjästa att han ska åka. Det är ju så långt bort.

Emelie är ju oxå borta på veckorna från imorgon. Fast hon är ju så mycket närmare, och sen är det mer vant att hon är ute och flänger land och rike. Fast då brukar oftast Andreas vara hemma.

Gud, vad jag kommer att sakna mina stora älskade barn  !!

 

Huset kommer att eka tomt när vi helt plötsligt bara är 4 hemma  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards