iliana

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Iliana - 12 april 2012 09:47

Igår var till en början en hemsk dag!

En tsunami utanför Indonesien på väg mot Thailand.

Syrran och hennes familj med Dennis kom ju fram dit i tisdags.

Dennis hade skrivit ett inlägg att de bada, sola och hade det underbart en timme innan varningarna kom.

Och man vet ju inte hur snabbt de där nere får veta allting.

Så det blev 30 minuters helvete innan jag fick tag i de.

Varningen var att tsunamin skulle komma in över Phuket vid 13 tiden svensk tid.

Koh Lanta, ligger väldigt nära!

Andra syrran ringde oxå och var orolig.

Till slut svarade Angela! Hon berättade att de satt i säkerhet och alla mådde bra!



Resten av dagen blev mysig med Line som kom hit!

Och Marika som kom med barnen!

Marika och Line tog en ridtur. Och jag mös extra mycket med Thea.

Linus lekte med Erik.


Dagen avslutades med jobb. Troligtvis sista för säsongen.


Idag gick jag ner och grattade Speedy som fyller 28 år.

Igår!

Jag har lyckats blanda ihop hans födelsedag med Smurfens ( fölet som föddes i vårt stall för 10 år sedan).

Jaja, jag tänker i alla falll gratta honom extra mycket idag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards