iliana

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Iliana - 7 mars 2011 22:37

Läser annonsbladet från Ica.

De har ett erbjudande på fläskfilé. Under står det av gris!!!

Någon som missat att fläskkött kommer från gris?!


Jag, Andreas och Emelie har spelat När & fjärran.

Vi blev lite trötta.

Emelie bara fnittra när hon skulle läsa frågor och jag flyttade fel flygplan och Andreas stackarn fick feber igen.

Så vi avslutade det hela innan det var slutspelat.

Vi räknade pengarna och jag vann!!!!!


Nu bliré dusch och säng;)

Om det är någon som är intresserad;)

Av Iliana - 7 mars 2011 12:22

Det bidde en kort dag idag.

Väntar på 2 barn som ska komma och leka m Linus och Moa:)

Vaknade av en huvudvärk, blä!

Den sitter fortfarande i:(

Min stackars stora son är sjuk:(

Kul att komma hem och bli sjuk.

Kommer tillbaka strax

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Stack iväg på skidor o med hund en sväng:)

Så skönt det var!!!

Till och med huvudvärken försvann=)

Min favvosträcka att åka just nu är skoterleden mellan Lövåsliften och hemma!

Den är toppen. Inga andra skidåkare med hund som kan störa Zita.

Och jag kan öva på skating utan att göra bort mej för folk;)

  


Strax ska jag ut med hästarna oxå=)

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards